Pap?

baby glenn

New member
Ik heb hier al verschillende keren gelezen dat mensen pap geven. Welke pap geven jullie dan en hoeveel? Ik geef namelijk bv en als ik gewerkt heb en moe ben merk ik dat de laatste voeding minder is dus dacht ik misschien kan ik een klein beetje pap nageven? Want nu word hij elke keer super vroeg wakker omdat hij honger heeft.
 
ongeveer 3 weken geleden pap geprobeerd (rijstebloem) Maar toen werd meneer midden in de nacht hard huilend wakker...krampen?...en hij poepte 2 dagen niet..dus maar weer gestopt. Ik wil het nu eigenlijk nog eens gaan proberen...hij is vandaag 17 weken...
 
ik geef het zeker al een maand en hij is van de 30e
ik geef in elke fles doet hem niks blijft honger hebben . Ik geef ongeveer 2 eetlepels in 180 water .
Poept goed soms 2x per dag en helemaal geen krampen .
 
ik geef geen pap omdat ze het niet nodig heeft. ze drinkt 5x165 en dan nog niet eens helemaal leeg soms, en daar doet ze het prima op! wat ik deed toen ik nog borstvoeding gaf, was een klein flesje flesvoeding maken ( 90cc ofzo) en dat nog nageven. dan sliep ze wel door, alleen op de bv idd ook niet bij de laatste voeding.
 
O heel verschillend bij jullie allemaal.

@karlijnk: ik geef bv en meneertje poepte altijd meerdere keren per dag maar na zijn inentingen sloeg hij het wel vier dagen over. Na een poosje deed hij het weer iedere dag of om de dag een keer maar nu heeft hij z'n 2de inentingen laatst gehad en toen heeft hij een week niet gepoept, hij had er geen last van maar je weet niet waar je moet beginnen...hij zit er dan helemaal onder. Dus krampjes heeft hij niet snel last van...maar hij is nog maar 14 weken eigenlijk mag je pas met 4maanden beginnen toch.

@hmimes dan ben je wel erg vroeg begonnen met pap het mag toch eigenlijk pas vanaf 4 maanden. Ik denk dat het Xilyano wel vult want hij drinkt maar 165 en daar heeft hij genoeg aan.

@rajote: Xilyano krijgt ook 5x 165 maar nu ik weer 4 dagen in de week aan het werk ben is die 5de voeding vaak maar 130 en dat is wel te weinig. Daarvoor sliep hij wel altijd door. Hij is ook wel een beetje uit z'n ritme hoor doordat ik weer aan het werk ben.
 
Dean en Jack krijgen alleen in hun laatste fles van 200/210cc 2 schepjes rijstebloem (Bambix rijstebloem naturel) Gaat prima en ze hebben geen krampjes.

Overigens is het heel normaal als je baby op een gegeven moment niet meer elke dag poept. Soms kan er zomaar een week voorbij gaan, maak je geen zorgen (houd het wel in de gaten)

@karlijnk: dat heb ik idd vaker gehoord, dat kindjes te vol zitten en daardoor juist onrustiger slapen van rijstebloem en/of krampen krijgen.

Liefs
 
ik ben ermee begonnen omdat hongerige babys niet vult en hij steeds eerder kwam en over de liter zat CB wist geen raadt dus ik heb pap gegeven en dan komt hij on de 4uur
 
dat dat per kindje zo kan verschillen hé! onze 2e was ook zo'n 'veelvraat' ;) en nu Tess kan makkelijk langer als 4 uur ertussen laten maar meer als 165 drinkt ze echt niet!
 
Terug
Bovenaan