Pap

Wanneer eten jullie kindjes pap? Stijn kreeg tot nu toe pap in zijn laatste fles. Maar omdat die laatste fles steeds eerder komt vond ik het zo veel, eerst om 17.30 warm eten en een toetje en dan rond 19.30 weer pap. Hij krijgt nu dus 's morgens pap. Ik dacht dat hij dan korter zou slapen, maar dat is gelukkig niet. Hoe is dat bij jullie?
 
Dean en Jack krijgen nog 2x pap. In de ochtend en de avondfles. Heb weleens een gewone voeding gegeven en dat ging opzich ook prima. In een bordje pap eten, vinden ze helemaal niks.


Hier krijgen ze s'avonds om 17:30 uur groente en om 19:00 uur papfles.
 
Hier krijgt Ayoub in de ochtend pap 180cc , en als laatste fles is het een yoghurtfles - toetje .
Omdat hij nog steeds eten met de lepel niet intressant genoeg vindt .
 
@hmimes: lukt het nog steeds niet met een lepel? Dat is vervelend. Hoe doe je dat dan met de groentehapjes?
@Lynn: Vindt je dat dan niet dicht op elkaar groente en pap? Of eten ze verder nog geen toetje?
 
Logan krijgt bij mij geen pap meer.
Gaat rond 19 uur op bed en krijgt van te voren nog wel beetje melk
S'morgens zijn het 2 broodjes met een beetje melk
 
Ze eten nog geen toetje. Heb ze weleens yoghurt gegeven en dat vinden ze lekker. Ik ben nu thuis (ziektewet) maar als ik straks weer werk dan zijn Dean en Jack pas om 18:00 uur thuis. Op zijn vroegst.
Tis dus een beetje gulden middeweg zoeken maar vooralsnog is het voor hun geen probleem. Eten alles keurig op.

Liefs
 
J'velino eet 1x in de week pap en 2x in de week mag hij van dat lekkere nestle drink ontbijt is ook wat vullend .. maar wel veel calorieen.
Hij slaapt er niet langer op dus daarom geef ik het niet. Hij drink ochtend 180/6 melk daarna zijn fruit en in de middag 180/6 melk met 1 boterham. rond 15;00 sap met liga en 17:00 warme hap. en rond 19:00 flesje 180/6 en daarna naar bedje
 
Ik vond 2x pap ook veel, dus ben een maand geleden al gestopt met de papfles voor het slapen gaan. Geen enkel probleem gehad idd met slapen. Geef hem nu nog 135cc melk voor het slapen gaan, krijgt om 17u groente en yoghurt. 's Ochtends krijgt hij 165cc met pap uit bordje. Vindt ie heeeerlijk trouwens!!
 
Terug
Bovenaan