Papa als blokkenstoof (foto's)

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve vriendjes,

Hebben jullie thuis een blokkenstoof? Ik niet, maar ik heb een oplossing gevonden voor degene die er thuis geen hebben. Als je wel een vormenstoof hebt kun je het ook proberen hoor.

Leg je papa (of mama) op zijn rug en zorg dat hij zijn mond open heeft, opgelost!
Echt elke vorm en kleur past in zijn mond.

GELE STER

BLAUWE VIERKANT

De RODE DRIEHOEK is wel lastig!

Veel plezier met jullie nieuwe vormenstoof!

Groetjes Jente zv Fennie

hahahaha handig zeg! waar koop je zo'n papa?

Ajuus, ilja

Joh, ging dat er allemaal in? En in welke volgorde er weer uit dan??

haha handig zo'n blokkenstoof eeuuhh papa bedoel ik

Liefs sandra

oeh, zal wel lastig toileteren zijn morgen voor jouw pappa. Maar ja, who cares? Jij hebt je lolletje gehad! (wel weer even omspoelen die vormpjes hè als je ze morgen weer terug krijgt!)
Liefs Nelleke

Hi Jente,

Wat een goed plan, ik snap niet waarom die dingen in die moeilijke gaatjes moeten, dus ik kies ook altijd de boven kant, maar mama gebruiken lijkt me ook wel een tof idee, ik ga het morgen proberen!

Nu eerst maar ff slaapie doen,

Kus Tess

hahahaha....dat werkt hier ook....mijn papa stop ik ook altijd van alles in zn mond...

van de week nog gelachen....papa lag op de bank met me te stoeien en ik drukte hem een pepernoot in zn mond....daarna nog een en zo in eens hoorde mama papa zeggen van gadver....haha ik en mama lachen want ik had een snotje aan mijn vinger en dacht dat papa die ook wel lekker zou vinden...maar helaas....hahahahah

Groetjes Yoëll

Terug
Bovenaan