Papa's en Mama's met babies of peutertjes

Beste Mama's en Papa's of Oma's en Opa's,

Help Emile afstuderen en win een maand lang gratis luiers!


Koopt u regelmatig luiers, dan hoop ik van harte dat u mij kunt helpen met afstuderen door het invullen van een korte enquete.

De enquete duurt ongeveer 5 minuten, en onder de eerste 100 inzendingen verdeelt mijn (onafhankelijke) scritpiebegeleider 2X een maand lang gratis luiers!

U kunt de enquete invullen door onderstaande tekst  "enquete versie 1" te klikken:





Enquete versie 1





Aangezien ik veel respondenten nodig heb en u een moeilijke doelgroep bent :), hoop ik dat u deze link kunt doorsturen naar andere papa's/mama's/opa's/oma's.

Heel hartelijk dank voor uw hulp!


Met vriendelijke groet,


Emile

( emilethesis@gmail.com )
 
Hallo Emile,

Het zou je verzoek tot een enquete nog "interessanter" maken als je er bij vermeld om wát voor studie het gaat die je aan het volgen bent, de onderzoeksvraag die je stelt en waarop je graag een antwoord ziet etc etc.  

Groeten,
Marieke
 
Hallo Marieke,

Ik ben laatste jaars student aan de vrije universiteit a'dam (economie)....als ik in detail uitleg wat ik onderzoek zou ik de respondenten kunnen beinvloeden in hun antwoorden, maar het komt erop neer dat ik onderzoek hoe mensen een 'waardeoordeel' vormen voor een product (uit welke factoren dit opgebouwd is). In dit geval dus voor luiers!

Ik hoop dat dit het enigzins verduidelijkt en ik hoop dat je de enquete wilt invullen! (en hopelijk nog meer mama's of papa's!)

Groet, emile



 
Beste mama's en papa's,

Na een gesprek met mn scriptiebegeleider, wil hij dat ik nog een aantal aanvullende versies test.....:(

Hopelijk kunt u mij daarbij helpen; u kunt nog steeds 2X een maand lang gratis luiers winnen!

De versies zijn als volgt:

Versie 1


Versie 2

Versie 3

Heel erg bedankt voor uw hulp: het helpt me enorm!!!

Vriendelijke groet,


Emile

(emilethesis@gmail.com)
 
Terug
Bovenaan