papa's kindje

A

Anoniem

Guest
Normaal gesproken is Tyche om 7 uur wakker. Dan gaat ze in bed liggen kletsen. We pakken haar dan nog even bij ons in bed om te spelen tot ong. half 8. Dan gaat de een eruit om pap te maken en de andere houdt Tyche nog even bezig.
Vanmorgen was manlief een keer eerder gaan werken. Dus had ik Tyche alleen. In ons bed was ze de hele tijd papa aan het zoeken. Dan keek ze naar zijn lege plek en dan naar mij en dan maakte ze een geluidje... (echt zo'n vragend kreetje)
Op een gegeven moment naar beneden gegaan met haar, pap gemaakt. Ze was nog van slag. Als ik dan zei: 'hapje voor papa' dan keek ze weer rond. En zei ze (vragend) 'papa'.
De pap was op en nog steed zei Tyche de hele tijd 'papa'.
Dus wij papa opgebeld. Telefoon op handsfree. Nou ze was blij!!!! Zwaaien en krijsen naar papa.. dus even wat gepraat. Ik hang op. Kijkt madame me heel begripvol aan en zucht 'papa'!
Wat een papa's kindje. Het klinkt wel raar maar ik weet gewoon zeker dat Tyche weet dat 'papa' papa is... Ze zegt het ook heel duidelijk en alleen tegen papa!

òòòòòòhhh wat schattig zeg... Helemaal als ze ineens zo blij wordt als ze de stem van pappa hoort aan de telefoon...

Heel lief!!!!
Hier komt nog weinig herkenbaars uit het mondje van Tygo. Alleen ggggghhhuuuuu (heel laag gegrom als hij tegen z'n speelgoed praat) en gegil van plezier... Zo'n "ingeademde gil" Ik weet niet hoe ik dat anders moet omschrijven, het is kraaien, maar dan terwijl hij inademd...

Hihihihi, nou op naar de "mamma"

Groetjes happyM.

Hier is de telefoon ook hot, alleen wel met bekende stemmen.
Als hij m'n moeder hoort aan de telefoon, mn beste vriendin of zn papa, komt er een smile van oor tot oor en heeft hij hele verhalen.

Heerlijk hé.......

Terug
Bovenaan