Papa's meisjes

Hoi

Even een vraagje aan alle mama's met dochtertjes; zijn die van jullie ook echte papa's-kindjes?

Heather is helemaal stapeldol op haar papa, ik moet ook uitkijken dat ik het overdag niet teveel over hem heb, want anders denkt ze dat hij eraan komt en gaat ze huilen als dat niet zo blijkt te zijn.

Groetjes, KT

Hey KT,

Hier echt een papa's-meisje! Gelukkig niet meer zo erg als een tijdje terug, toen wilde ze zelfs weinig van mama weten! (maakte mama nogal onzeker) Nu is haar aandacht mooi verdeeld. Maar ze blijft stapeldol op papa!

x Esther

Ondanks dat papa het grootste deel van de week voor Lara zorgt (ik werk 32 uur, m'n man is thuis) is ze heeeeeel lang een echt mama's-kindje geweest. De laatste 2 maanden is dat meer gelijk getrokken en verdeeld ze haar aandacht over ons allebei. Gelukkig maar, want het was voor mij soms echt vermoeiend dat ze alleen maar bij mij wilde zijn en voor papa natuurlijk erg teleurstellend. Het geeft je toch een gevoel dat je afgewezen wordt...
Maar echt papa's meisje kan ik haar nog niet noemen. Komt misschien nog wel; we zien wel!

hoi,
hier nog zo'n papa's kindje. Als het waait en de denneboom voor de voordeur beweegt dan vliegt Jasmijn naar de voordeur en roept: papaaaa! En helemaal verdrietig als blijkt dat dat niet zo is.
Als mijn man thuis is moet hij vaak nog voor zijn werk achter de computer werken. Dat gaat dus niet in de woonkamer want dan hangt ze continue aan zijn been.
Ze springt ook bijna uit mijn armen in die van hem.
Ik vind het mooi om te zien, maar soms ben ik ook wel een beetje jaloers hoor!

groeten Elke
ps KT gaat jullie engeland-reis door en rijd je het in 1x?

Terug
Bovenaan