papa en mama gaan op vakantie en de kindjes blijven thuis.......

A

Anoniem

Guest
bij opa en oma.
Na de geboorte van Isa had ik nooit kunnen bedenken dat wij zonder haar en nu haar zusje weg zouden gaan.......
Inmiddels zijn wij twee keer een weekend weg geweest en dat ging heel goed.

Iedereen weet wel een beetje dat Meike haar eerste levensjaar niet ongemerkt is verlopen (bij wie wel haha) en dat wij elkaar aardig uit het oog verloren (hoe verdrietig).
Maar elkaar ook weer hebben gevonden!!!!
En nu gaan wij in een hotel all inclusive zitten, een week lang met elkaar.

Zelf gaan we er vanuit dat het éénmalig is omdat volgend jaar de meisjes 4 en 2 zijn en dan is vakantie voor hun helemaal een belevenis. En gelukkig zijn we ook weg geweest met de meisjes.

We zullen ze heel erg missen maar naar verloop van tijd zal het gaan.... (hoop ik, het is zo dubbel.).

Groetjes Rens

Ooh heerlijk,

Wat zullen jullie genieten. Dat heb je echt af en toe nodig. En de meiden.. die hebben het heerlijk bij opa en oma. Ze worden lekker verwend en ze hebben altijd elkaar nog. Daar zou ik me niet druk over maken.

Geniet er lekker van.. waar gaan jullie precies heen??

Liefs Kirsten mv Tyche

Ik wens jullie een hele fijne vakantie!!!
Geniet er met volle teugen van...

Knap hoor dat je ze achterlaat! Veel plezier en geniet lekker van elkaar. Want uiteindelijk is het belangrijskte voor je kindjes een gelukkige papa en mama!

Fijne vakantie!

We gaan naar Tunesie, een weekje. eb al heel veel zin ben nu al kleren aan het uitzoeken en wassen want alles moet lekker fris meehahaha

Hoi Renske

Wat een heerlijk vooruitzicht!! Heerlijk om het niet al te makkelijke eerste jaar met Meike af te sluiten en om te vieren dat jullie het samen weer goed kunnen, het is je gegund hoor!! Tja, ik ben echt een voorstander van samen dingen blijven doen, ook zonder kids. Een week weg, dat hebben we nog niet gedaan. Maar we gaan wel elk jaar een lang (4 dagen) weekend weg met z'n tweetjes en dat is echt zoooooooo fijn!!

Ow, lijkt me echt heerlijk wat jullie gaan doen en met de kindjes goed verzorgd achtergelaten,wordt dat puur genieten!

Veeeeeel plezier en ik hoor graag hoe het bevallen is!

Groetjes
Susan

Heej Susan, wat een lief berichtje. Voor ons is het nu gewoon belangrijk om tijd aan elkaar te besteden en dat we het op deze manier kunnen doen is wel heel waanzinnig.
Ik zal zeker laten weten hoe het was, ik ben nu ook druk bezig met foto's voor het forum dus ik word al handiger......... misschien dan ook een vakantiekiekje.

Liefs Rens

Hai Renske

Nou, ga lekker heerlijk genieten, tis je gegund!

Bekeek net even de smoelenparade: wat een heerlijk stralend koppie heeft jouw Meike zeg. En die tweede foto: daar straalt ze intensiteit op uit. Weet je wat ik denk:  zo'n intens kindje geeft je vast heel veel plezier als ze straks fysiek en verbaal kan wat ze nu al graag zou willen..............

Dag hoor
Susan

Terug
Bovenaan