papa fulltime vaderen..mama werken.!!

ik denk dat ik de enigste bent maar ik werk 5 a 6 dgn in de week...horeca he..
en mijn husband zorgt voor ons kindje..
en het gaat zoooooooooooooo goed,
ben vet trots maar mis me meisje heel erg..!!

kuzzzzzzzzzzzz

Wat goed zeg dat jullie hiervoor hebben gekozen!
Ik persoonlijk moet er niet aan denken hoor. Over een kleine 3 weken mag ik weer de Intercedent gaan uithangen voor drie dagen in de week. Mijn vriend (vanaf 16-12-06 mijn man.. klinkt raar!) neemt binnenkort ouderschapsverlof op, hij is dan de woensdagmiddagen thuis. Helaas kan/mag hij niet minder werken, maar we vinden het wel erg belangrijk dat hij ook  tijd voor zichzelf heeft met de kleine!

Hallo

Mijn man werkt in een showroom en dat betekent ook dat hij iedere zaterdag moet werken en ook vaak een koopavond.
Omdat hij iedere zaterdag werkt heeft hij wel een doordeweeksedag vrij dit wordt straks zijn dag met ons zoontje. Hij heeft er verder zelf voor gekozen om ook iedere week een koopavond te doen zodat we minder oppas nodig hebben.
Zelf ga ik straks 4 dagen werken en hebben we 2,5 dag oppas nodig.

Ik vind het heel goed dat het niet vanzelfsprekend is dat de vrouw minder moet gaan werken of stoppen tenzij er geen andere mogelijkheden zijn of je het zelf zo wilt.

groetjes Anke

ps: grappig tomaatje dat je precies een jaar na mij gaat trouwen.

Wij zijn hier volop over na aan het denken...
Ik vind het heel erg lastig. Mijn man werkt fulltime, maar ook op zaterdag, dus doordeweeks een dag vrij, dat wordt straks zijn papadag.
Ik ga drie dagen werken.
Ik vind werken heel erg leuk en mijn man vind het echt alleen maar een must om te werken. Nu bevalt het hem momenteel ook nog eens helemaal niet.
Daar komt ook nog bij dat ik meer verdien dan hij.
Dus nu zitten wij te denken om het misschien om te gooien... Bijvoorbeeld allebei 4 dagen gaan werken of ik 5 en mijn man 3.....
Moeilijk hoor, ik was net aan het idee gewend om 3 dagen te gaan werken. Ben zo bang dat ik er heel erg spijt van krijg of het heel druk ga vinden. Mijn man moet dan een andere baan gaan zoeken, dus het is ook niet makkelijk om na een tijdje te denken dat het toch niet bevalt....
Ben zo bang dat ik heel erg veel van onze kleine man ga missen.....
Ik hoop dat er meer mensen met ervaringen reageren.

Liefs,
Daniëlle

hey tanja!!

Ik had het al gelezen in je blog, ik vind het echt knap van je hoor
Druk druk druk aan het werk ik hoop dat ik je snel weer spreek bij msn was wel gezellie!!
(zal wel moeilijk gaan denk ik)

kus kim

Terug
Bovenaan