Papa helpen (foto's)

Zaterdag hebben we de over gebleven stenen (die al 2 jaar voor het huis liggen ) maar eens weg gebracht naar het millieu park!

Natuurlijk mocht Jente helpen! Jente vond het prachtig, helemaal met dat heerlijke weer van afgelopen zaterdag:

Zo, eerst alle stenen in de kruiwagen:

Pffff, zwaar hoor!

......maar, ik help papa graag!

Hopla, alles in de kar:

Vervolgens naar het millieupark wat Jente ook prachtig vond, met slagbomen, containers, shovels, vuilniswagens en er kwam zelfs een tracktor met een kar!

Gewoon een leuke ochtend dus, die ik even met jullie wilde delen!

Groetjes Fennie en Jente

Geweldig Jente, super gaaf dat jij mee mocht naar het milieupark! Ik vind machines op wielen ook geweldig hoor. Je had vast de middag van je leven . Groetjes Stijn

Super coole jongen ben jij zeg .
Ik mocht papa gisteren ook helpen met de vissenkom verschonen. Ik mocht alle steentje wassen...maar volgens mama wastte ik niet alleen de steentjes, mijn buik was nl ook helemaal nat van het water. Ik gaf er niks om hoor!

Liefs Ilse (dv Jeske)

Wat kunnen onze kiddies veranderen als ze papa mogen helpen met "grote-mannen" dingen hé? Het zijn dan al echt kleine mannen die niks onder willen doen voor hun grote voorbeeld... Ik kan daar echt heleemaal vertederd naar kijken nog steeds.
Volgens mij hebben ze je niet eens opgemerkt met je fototoestel Fennie, zo druk waren ze bezig zo te zien, hahahha!

Kus, Marieke

Leuk!!

wij hebben hier een heel stoere dochter die altijd papa wil helpen. Isa wil ook altijd hetzelfde aan als haar papa. Tja lastig met al die rokjes en jurkjes.

Misschien aan Sint een overal vragen???

Liefs Renske

Terug
Bovenaan