Papa in de mailing nemen!

A

Anoniem

Guest
Hallo ik ben Tijn en ik ben 8,5 maand oud en weet je wat leuk is? Papa in de maling nemen! Afgelopen week moest mama  2 keer tot  18.30uur werken en dan moest papa mij eten geven. Normaal ben ik een alles eter, maar nu vertikte ik het om te eten (zelf gemaakt dan, potjes wel!). Ik haalde het lekker uit mijn mond, smeerde het in mijn gezicht en gooide het naar papa toe! Dat is leuk joh. Als mama dan om 19.00 thuis kwam en ze ging mij dan nog een paar hapjes geven at ik het zo op (het zelfgemaakte dus).
Ook als ik gevallen ben ofzo en papa troost mij en ik zie mama dan ga ik helemaal naar mama hangen en heel zielig kijken om te zien of ik dan bij haar mag zitten.
Mama vindt het wel een beetje zielig voor papa en zegt tegen mij dat ik mij niet zo aan moet stellen.....
Vandaag moet mama weer tot laat werken, eens kijken wat ik dan voor een streken uit ga halen.
Zijn jullie ook zo ondeugend?

Groetjes Tijn (26.09)

Heej Tijn ik ben ook heel ondeugend en wil het liefste bij mama hangen als ik verdrietig ben. Die heeft ook veel zachtere kussentjes.
Met papa doe ik gewoon wilde dingen. Van de week kneep ik hem in zijn tepel... die is nu blauw. Vond ie niet leuk. Eten doe ik maar wel bij papa anders moet ik met mijn gezicht naar de muur en dat is saai.
Toch vind ik papa heel lief want hij gaat elke keer met mij dansen en hij vangt de mugjes op mijn kamer.
Zullen we onze papa's vandaag een rustdag geven en extra lief doen? Voor 1 keertje.

Knuff van Tyche (19/08/06)

Hallo Tyche,

Ik moet van mama ook proberen lief te zijn voor papa, net zoals zondag met vaderdag. Mijn papa is ook wel heel lief hoor, ik mag nu  elke avond met hem mee onder de douche lekker spetteren in de douchebak, want van al dat kruipen buiten  wordt ik zo vies. Maar dat vind ik niet erg want dan mag ik mee onder de douche!

Groetjes Tijn

Heej Tijn,

Ik heb ook gehoord dat je met vaderdag heel lief moet zijn. Ik ga ook een 'werkje' voor papa maken. Ook mag ik ooit mee onder de douche maar dan val ik bijna in slaap. Vind bad leuker. Nou mama gaat mij nu verschonen en dan ga ik met papa en mama shoppen voor een autostoel.
Dag Tijn!!

Kusje van Tyche

Haha ik plaag mn papa altijd als ik in bad ga. Dan is het helemaal leuk en gezellig, maar als ik mama dan hoor of zie ga ik heeeeeel zielig huilen en mn armpjes naar mama uitsteken. Als mama dan erbij blijft staan is het goed en speel ik weer lekker verder.
Voor papa heb ik een mooi fotolijstje geverfd, die mag ik zondag geven.
Mama deed net de foto bij de topic vaderdag.

Tjus Yoëll

He Tijn,

ik ga ook altijd naar mijn mama hangen, armpjes uitstrekken en huilen... jengelen. Dan werkt eigenlijk niets meer (tenminste, zo breng ik het), dus dan komt mijn mama aangesneld om mij te pakken en dan kijk ik papa aan met een hele vette grijns zo van: dat heb ik toch weer mooi voor elkaar hihihihi

groetjes

Rêve

Terug
Bovenaan