A
Anoniem
Guest
Hallo ik ben Tijn en ik ben 8,5 maand oud en weet je wat leuk is? Papa in de maling nemen! Afgelopen week moest mama 2 keer tot 18.30uur werken en dan moest papa mij eten geven. Normaal ben ik een alles eter, maar nu vertikte ik het om te eten (zelf gemaakt dan, potjes wel!). Ik haalde het lekker uit mijn mond, smeerde het in mijn gezicht en gooide het naar papa toe! Dat is leuk joh. Als mama dan om 19.00 thuis kwam en ze ging mij dan nog een paar hapjes geven at ik het zo op (het zelfgemaakte dus).
Ook als ik gevallen ben ofzo en papa troost mij en ik zie mama dan ga ik helemaal naar mama hangen en heel zielig kijken om te zien of ik dan bij haar mag zitten.
Mama vindt het wel een beetje zielig voor papa en zegt tegen mij dat ik mij niet zo aan moet stellen.....
Vandaag moet mama weer tot laat werken, eens kijken wat ik dan voor een streken uit ga halen.
Zijn jullie ook zo ondeugend?
Groetjes Tijn (26.09)
Ook als ik gevallen ben ofzo en papa troost mij en ik zie mama dan ga ik helemaal naar mama hangen en heel zielig kijken om te zien of ik dan bij haar mag zitten.
Mama vindt het wel een beetje zielig voor papa en zegt tegen mij dat ik mij niet zo aan moet stellen.....
Vandaag moet mama weer tot laat werken, eens kijken wat ik dan voor een streken uit ga halen.
Zijn jullie ook zo ondeugend?
Groetjes Tijn (26.09)