papa jarig

A

Anoniem

Guest
ha meiden,

Maandag is Ron jarig en morgen gaan we dat eens uitgebreid vieren.
Mike en daardoor ook Brian zijn helemaal hyper. Brian heeft het natuurlijk nog niet echt in de gaten, maar we zeggen steeds morgen is het feest dus hieper de piep...en dan gaan zn armpjes enthousiast de lucht in
We houden het heel de dag dus hopen het zo een beetje te doseren en ze kunnen gezellig blijven eten, GEZELLIE

We hebben pas een laptop gekocht en Ron denkt dat dat zn kado is, maar gefopt
Mike heeft op school een werkje gemaakt en het is hem zo ingeprent dat hij het niet mag verklappen dat hij het mij ook niet verteld hihi
Mike en Brian hebben samen een schilderij gemaakt (vierkante meter) al zeg ik het zelf hij is echt leuk geworden en dan nog een centuur en  eau de toillete Angel a Men van Thierry Mugler (van mij)

We gaan er een leuk feestje van maken

Liefs Achnita

Hoi Achnita,

Dat klinkt allemaal erg gezellig. En papa wordt goed verwend zeg. Wordt vast een super dag. Geniet er maar van

groetjes Linda

Hoi Achnita,

Wat onwijs leuk van dat schilderij! Dat is echt een superidee voor mijn man zijn verjaardag. Lekker met vingerverf laten kliederen op een schilderij.
En wat goed dat Mike zijn mond goed houdt!

groetjes Maris

@kezfan, ach papa werkt er hard voor dus dit is een mooi moment om hem eens in het zonnetje te zetten

@ mariska, we hebben eerder zo'n schilderij gemaakt voor de opa's en oma's en Ron was toen zo enthousiast en op de overloop is daar een mooie plaats voor.  
en ja  hij houd heel goed zn moeder, maar zn moeder is nogal nieuwsgierig dus ik ben blij als het morgen is

gr achnita

Terug
Bovenaan