Papa met Dylano naar HA-post.

Hoi meiden,

Wat een paniek hiero net zeg!!
Dylano werd wakker, en hoestte heel erg.. Hebben zijn pufje gegeven, maar dit hielp niet. Drinken wou hij ook niet.. het enige wat hij deed, was hartverscheurend huilen.
Hij was trouwens ook uit zn bed gevallen, door vuurwerk wat hiervoor afgestoken was.
Toen wouden we hem een zetpil geven, en mss weten jullie het nog, dat Dylano er echt een soort van trauma aan over heeft gehouden door het ZH.
Dus hij raakte heel erg in paniek. Op de rustige manier lukte het niet, dus toen maar ff in de houdgreep.. Toen hij er eenmaal inzat, leek het of hij moest overgeven, en kwam er schuim uit zn mond.. Oohhh wat eng!! Daarna heeft papa hem gelijk rechtop gezet, en toen verkramptte hij helemaal.. Zijn ogen stonden heel erg bol, en hij kon nix meer. Hij werd lijkbleek, en toen hadden we het helemaal niet meer. Mijn man raakte zo erg in paniek dat Dylano begon te huilen. Dat is een goed teken tuurlijk. Ik heb ondertusen in paniek naar de HA post gebeld, en we moesten gelijk komen.
Ik hoop zoo dat er nix ergs aan de hand is. Hij is heel de week al een beetje zo, maar dit van vanavond slaat echt alles. Dacht dat we hem kwijt zouden raken.. Verschrikkelijk gwn!!

Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Moest het ff kwijt..

Liefs Deb.

Nou Miran,

Ons Dylano had dus pseudo kroep. Weten wij veel :-S Tis de 1e dat we het meemaken, en iedere ouder schrikt zich de @@$$@%$%
We kunnen er verder nix aan doen, behalve niet in paniek raken, en in een vochtige ruimte gaan zitten.

Wss heeft hij het de avond vantevoren ook al gehad, want toen was hij ook een beetje zo, maar was het niet zo erg.
En dat klopt, want die kroep wordt meestal erger na de 1e of 2e dag ,en kan zo'n 4 dagen duren.

Liefs Deb.

Pfff, heftig hoor! Wij hebben het met patrick ook regelmatig gehad, maar hij bleek dan weer net niet pseudo kroep te hebben...Ook wij kregen het advies om in een vochtige ruimte te gaan zitten, dus wij zaten dan regelmatig op de badkamer met de douche aan op standje very hot!

Arme Dylano! hopelijk gaat het nu een stuk beter met hem en komt het nooit meer terug!!!

Ik snap goed dat jullie je kapot zijn geschrokken. Marissa heeft het ook gehad en ook wij zijn naar de post gecrosst. Hier duurde het gelukkig steeds maar 1 avond maar wat een schrik zeg. Ik hoop dat jullie ventje snel weer opknapt

groetjes Linda

Terug
Bovenaan