papa

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Onze justin kan een woordje zeggen en dat is: PAPA! De hele dag door is het papa, papa, papa. Hoe is dat bij jullie? Heel af en toe zegt ie mama. Papa is natuurlijk helemaal trots en blij als hij papa zegt en ik vind het ook leuk. Ben benieuwd of bij iedereen het eerste woordje papa is of toch wat anders?

groetjes mirjam

heey,wat leuk joh dat je manneke pappa zegt!
hier was ook het 1e woordje pappa maar volgde al vrij snel door mama en dat  woordje is  ze niet meer vergeten..want de gehele dag is het mama mama mama..
laatst had ze bij mn oppas de gehele dag zo zitten beppen..
nu is het s''ochtends als ze wakker is;mama mama maaaaama eet!!! eten! eeeeeten!!!.
ach moet er wel om lachen...
groetjes.

Hoi Mirjam,

Ook hier kan Marissa al een aantal weken papa zeggen. Als papa uit zijn werk thuis komt en hij komt binnen dan volgt er direct een enthousiast PAPA!! En verder is het de hele dag papapapa papap. Ik moet er wel om lachen. Ze heeft nu twee keer mama gezegd maar het eigenlijk niet meer herhaald. Verder kan ze bah zeggen als ik het zeg. En verder wel een hele hoop geklets maar niets dat ik ook begrijp. Maar Maissa is wel weer redelijk snel met haar ontwikkeling en volgens mij is het bijna altijd of het 1 of het ander.

groetjes Linda

Feline zei een paar weken geleden toen ik haar kamertje binnenkwam 's morgens: Mama. En meteen daarna Papa
Was zo leuk, ik was blij dat mijn man het hoorde, want het was zo apart.
En nu zegt ze het af en toe nog wel en ze kletst de oren van onze kop met dingen die we niet verstaan.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan