Papa's

Mijn man is echt keilief voor me. Hij kookt, massages, hand op de buik... En vandaag heeft hij de eerste blootfoto gemaakt, haha! Heel betrokken, ik kan enorm van hem genieten. Fijn, hè? Hoe is het met jullie mannen? Ook van die knuffels geworden?

Haha zeker te weten! Opeens mag ik niks meer schouwen, helpt ie met de boodschappen, kookt (want ja anders is tie bang dat ik te misselijk wordt) en indd veel meer knuffels!
En ook wel grappig, hij begon vanochtend ook al over of ik niet buikfoto's wilde :) zo schattig!

Hahahaha klinkt me bekent in de oren. Is voor mij wel erg wennen hoor het is mijn 2e, maar van een andere vader. Ik weet soms niet wat ik mee maak al die liefde en aandacht, dus ik geniet met volle teugen.

Groetjes

HiHi
Ja heel lief allemaal maar laten we eerlijk wezen... zo hoort het ook! Dat is wel het minste wat ze kunnen doen toch?
(ook al is het niet zo vanzelfsprekend dat weet ik ook wel....)
Ik ben ook blij met mijn mannetje, zou werkelijk waar niet weten wat ik zonder hem zou moeten.
Maar alles wat wij moeten doorstaan, ze zouden alleen maar eens een dagje met je moeten ruilen als je kotstend boven het toilet hangt ha!
Dat houdt geen man vol!
Gelukkig komt ie wel altijd gelijk achter me aan om over mijn rug te wrijven, echt zo aandoenlijk....
Ben benieuwd hoe lang het duurt hihi.

Groetjes en iedereen gefeliciteerd he?

Terug
Bovenaan