Papfles 's ochtends en/of brood met melk??

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi,

Vera krijgt 's morgens altijd een papfles. Daar doet ze ongeveer 3 minuten over. Nu wil ik ook eens brood met melk gaan proberen omdat ze daar dan wat langer over doet.
Maar hoeveel brood en hoeveel melk geef ik? Wat is ongeveer evenveel? Ze krijgt nu een papfles van in totaal 200ml.

Groetjes en alvast bedankt voor jullie reactie!

Karin en Vera

Hoi Karin,

Mijn dochter (bijna 13 maanden)  krijgt een paar keer in de week (als ik moet werken) een papfles (210cc)en de andere dagen krijgt ze een boterham. Het ligt eraan, meestal eet ze smorgens maar 1 broodje en dan doe ik gewone melk in haar tuitbeker. Hoeveel cc weet ik niet maar ik vul de beker tot iets over de helft. Het is ook een kwestie van uitproberen, ze gaat vanzelf wel piepen als ze nog trek heeft  en tussen de middag eet ze meestal twee broodjes.
Gewoon proberen, lekker bruin boterhammetje met een beetje boter en beleg, waarschijnlijk gaat ze ervan smullen........succes

Gr. Colette

Hoi

Feline < bijna 1 jaar > krijgt elke ochtend 120 cc friso 2 melk in een flesje en daarna een boterham. Gaat prima zo, en ze heeft er genoeg aan, want ze drinkt de melk soms niet eens helemaal op.

Groeten Kirsten

Eline krijgt 's ochtends brood en melk. Ik doe een fles van 200 cc. Die drinkt ze vaak niet helemaal op, dus kan bijv ook een fles van 150 geven. Eline lust geen pap, dus dat krijgt ze nooit. We hebben het een paar weken geprobeerd, maar ze spuugde het gewoon weer uit, of zette het op een krijsen... Haha, ik neem het haar niet kwalijk, ik hou ook niet van pap!

Merel nu alweer ruim negen maanden begint de ochtend met een bordje pap.
melkpoeder, 150cc water en 4,5 eetlepel molenaarskindermeel (soort Brinta) nou dat gaat er goed in ze vind het hartstikke lekker.
's middags krijgt ze een sneetje brood met een fles je 150 cc water 5 schepjes.
en voor het slapengaan nogmaals een fles 150 cc 5 schepjes en een eetlepel rijstebloem.

Terug
Bovenaan