Papfles bij 11 weken

Hallo allemaal,

Na veel onrustige avonden en nachten hebben we het over de papfles gehad.

Meneer is bijna 11 weken en nu willen we pap bij de laatste fles toevoegen.
Hij komt vaak voor de fles en drinkt dan niet veel op. In de avond wil onze jongen niet goed slapen en als hij slaapt word hij week wakker van de honger.

Nu moeten we beiden weer aan het werk en zou het fijn zijn als onze jongen wat langer zou slapen, en wouden we bij de laatste avond fles wat pap toe te voegen. Wat is jullie mening hier over? Zou dit kunnen?

We hebben een verborgen reflux baby en voegen 1 schepje jbp toe op 120cc. We hebben de dr brown fles en hebben nummer 2 speen er op. Als we wel de pap toe voegen wat voor speen zouden jullie er dan op doen?

Groetjes
 
Wat voor voeding geef je hem? Borstvoeding of flesvoeding?
als het fles is zul je eens kunnen kijken naar de extra deel voeding
voorbeeld: Nutricia heeft nummer 1 standaard en forte. Mocht je kindje niet genoeg hebben qua voeding van nummer 1 Kun je hem 2 geven. Wellicht krijgt hij daar meer voldoening uit. 
 
 
Als ik het goed begrijp geef je nu 120cc. Misschien kan je het eerst ophogen naar 150 cc? Dat hij meer voeding krijgt. Pap is eigenlijk pas vanaf 4 maanden. Als die dan nog snachts komt kan je altijd nog pap geven. Ik heb ook eerder pap gegeven alleen dan bij 14 weken. Wij gebruiken dan de 3 speen als we pap geven en gebruiken ook de dr brown fles en dit werkt prima. Wel laten we dan dat groene ding weg.
 
Ja we geven nu 120cc. We voegen wel jbp toe ivm verborgen reflux. Hebben hem met de laatste fles 150cc aangeboden maar dat drinkt hij niet op. Hij laat dan 40/50cc staan. 
 
Persoonlijk zou ik het niet doen. Ik heb onze zoon de dokter brown fopspeen gegeven.
het gevoel dat hij een fles krijgt. Sinds dien slaapt hij door. 
 
 
Terug
Bovenaan