Ik geef de kant en klare "goede nacht" van nutricia/nutrilon, daar zit geen suiker toegevoegd in. (het is opvolgmelk met granen) Ik kreeg de "gewone"bambix pap er met geen mogelijkheid in, ook niet op standje 3, niet uit de tuit en van de lepel maar een aar hapjes. Daar hebben we dus niks aan. De granen zijn heel fijn gemalen, dus gemakkelijker te drinken, gewoon uit de fles op standje 3. Ik had een keer een proefverpakking gekregen en die aan Marit gegeven, nou heeeeerlijk vond ze het! Madame heeft dus dure smaak, want de verpakking is 2 kant en klare pakjes en kost 1,69. Maar ja, ze vind het erg lekker en slaapt van 19.30 tot 07.30 uur erop. Dus zolang ik nog niet helemaal bankroet ben, krijgt ze gewoon elke avond een pakje "goede nacht"!! Ze krijgt trouwens ook (ipv pap wat ze niet lust) wel een halve boterham met boter elke middag. (smeerkaas en smeerworst werd resoluut uitgetuft) boter vind ze lekker gelukkig. Op deze leeftijd (7 maanden) hebben ze toch wel granen nodig en is rijstebloem alleen niet meer genoeg.
groetjes Monique