Papfles...tips/ideeen??!!

Ik geef al een tijdje papflessen en dat gaat prima met de 1/2/3 speen, maar nu heb ik de opvolger van de rijstebloem gekocht (vanaf 6 maanden) en nu loopt de speen telkens vol/vast...je begrijpt...ellende!
Als het om zijn fles gaat moet je hem niet te vaak uit zijn mond halen, maar nu is het na elke keer zuigen raak. Heeft er iemand een ideetje of tip zdat het toch lekker doorstroomt?
Ik doe er ook maar twee maatschepjes van de flesvoeding in, dus het is al niet veel.
Hoor graag even jullie bevindenen en oplossing vooral!!
Groetjes daban

Ik moet zeggen dat ik bij mijn eerste 2 jongens
alleen de rijstebloem in de fles deed en de "echte"pap met een lepel gaf.
Is dit wel voor in een fles dan?? misschien een stomme vraag maar ik heb dat nooit in de fles gedaan.

Ik geef 's morgens rijstbloempap met een L(arge)speen. Die heeft een echt groot gat, speciaal voor papflessen. De rest van de dag melk met een M(edium)speen. De andere pap gebruik ik nog niet, dus daarover kan ik je niets zeggen..
Succes ermee!

Groetjes,
mammavanJoas

Welke 1-2-3 speen heb je? Je hebt nl 1-2-3 speen vanaf drie maanden maar ook vanaf 6 maanden kwam ik laatst achter.
Daar zal het gat ws wel weer groter van zijn.

@Clasce: Zal dat het verschil misschien zijn.... Ik pak nu misschien maar eens een oude speen en maak het gat gewoon iets groter. Wellicht is dat een oplossing... Bedankt voor je tip!

@bobbian: Er staat op dat het door de opvolgmelk moet en dan neem ik aan dat het in een fles kan. Het is gene ontbijtpap ofzo hoor, maar ik ga gewoon het gat van ijn speen groter maken en het zal er vast een keer doorheen komen :) Misschien volgende keer toch maar weer de rijstebloem..geeen gezeur! Mijn oudste twee hoefden nooit geen papfles, maar deze lurkt alles op!

Meiden, bedankt voor de tips!!

Terug
Bovenaan