Papfles uit mond duwen

<p>Hey iedereen , </p><p>onze dochter van bijna 5 maanden duwt altijd haar papfles uit haar mond , eens het eruit is trekt ze de papfles weer naar haar Mond , dit zo elke keer... soms duwt ze hem eruit en weigert ze te drinken , 2 minuten wachten en dan drinkt ze terug... het is niet dat ze genoeg heeft want ze drinkt de papfles wel uit (ja soms ook niet , hangt ervan af)... maar het is ambetant want het duurt zo heel lang. Ze is ook onrustig aan de papfles , hele tijd met haar arm/hand slagen... weten jullie wat dit kan zijn? Of herkent iemand dit? <br /><br /></p><p> </p>

Hetkenbaar ik laat hem lekker zijn momentje wilt die draaien draaide ik zet fles weg en dan pakt die hem en zet ik hem neer en drinkt die dan kruimpt die op mij. Ik blijf rustig als die gaat klieren zit die echt vol dan stop k

Bij ons was het probleem vaak dat er niet genoeg uit kwam. Hebben verschillende spenen geprobeerd en zelfs de voeding in 2 beurten gegeven omdat het anders te dik werd. Bij ons was het hiermee opgelost.
succes

Vindt ze het wel lekker? 
Hier was papfles ook altijd gedoe, mn dochter vond het gewoon echt niet lekker. Ze drinkt het écht met tegenzin. Dus ermee gestopt en nooit pap gegeven. En nooit gemist ook. Gewoon naar bed in de avond met een normale fles en in de ochtend ook een normale fles, en vanaf zo'n 10 maanden een boterham erbij in de ochtend.
Papfles is geen must hè. Ze sliep er hier ook geen minuut langer van, dus ik zag zeker het nut er niet van!

Terug
Bovenaan