papfles welke speen? Dr Browns Diffrax s fles

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik gaf de avond nog een bordje pap van 200 ml maar dit wordt nu al teveel nu meneertje 200 gram groente eet en dit best kort op elkaar is. Ik wou een papfles maken maar heb een dr browns fles en met de speen 4 is 3 scheppen bambix nog teveel er stroomt geen voeding uit. heb ook nog een diffrax S vorm fles staan. welke speen kan ik t beste gebruiken? ik gebruik de fles trouwens zonder ventiel maar ook geen succes. en bordje pap kan wel idd maar hij wilt dan slapen dus is het geen goede combi.. Al drinkend wou ik m laten slapen maar dat ging net niet en hij sliep vrijwel gelijk. Ervaringen? Hoor het graag!</p>

Misschien kan je een extra gaatje prikken in de speen zodat het er makkelijker uit komt of een schepje minder of iets meer water 

Ik heb deze gekocht toen ik een papfles ging geven en het gedoe met de spenen zat was : https://www.bol.com/nl/p/dr-brown-s-sippy-spout-standaardfles-2st/9200000101914731/?Referrer=ADVNLGOO002031-G-66536624564-S-606263562704-9200000101914731&gclid=CjwKCAjwsIbpBRBNEiwAZF8-zw_vMuccH2oDOqLqkahoP0TiUOmbamgopCZZF__svsGdE3PtlNzodRoCqUIQAvD_BwE
het is een tuitbeker vormpje maar wel net zo zacht als de speen. Ze accepteerde het meteen en krijgt inmiddels 200ml met 6 scheppen 12+ maanden. Gaat er prima door. Je moet wel dat ontluchtingsding eruit laten. 

Succes!

Hoi, 
Ik gebruik voor mijn dochter altijd dr brown flessen ( ze is nu 2 ) Ik maak een sneetje in de speen, zodat het gat groter wordt. 

Succes! 

Zelf extra sneetjes en gaatjes in spenen maken wordt niet aangeraden. Kan inscheuren of losschieten...
Dr Brown heeft een speciale papspeen, de Y cut speen. Gaat bij ons perfect met drie schepen pap

Hoi,
Dr. Browns is vreselijk met een papfles. Ik heb nu Dr. Browns voor normale fles en voor de papfles Avent met speen 3.
Zelfs speen 4 van Dr. Browns komt helemaal niks doorheen. Koop die maar niet want is zonde van je geld.
Deze werkt echt top en gaat de pap van 3 eetlepels goed doorheen. Soms het laatste beetje scheppen we er met de lepel uit.

Terug
Bovenaan