Papfles

<p>Ik zie door de bomen het bos niet meer... Welke speen/fles gebruiken jullie voor de papfles ‘s avonds? En hoeveel rijstebloem doe je er dan in? </p><p> </p><p>Ik kom zoveel verschillende berichten tegen... </p>

Hier net sinds afgelopen week met een papfles begonnen.
Wij gebruiken Dr. Brown’s flessen. Ik had hier eerst gewoon fase 2 speen op, maar daar kwam niks door heen ? Fase 4 aangeschaft omdat deze speciaal voor dikkere voeding/papfles is. Is in principe wel voor kindjes vanaf 9 maand, maar dochter is 5 maand en met de papfles drinkt dat prima.
Wel halen we het groene ventiel eruit, want anders klontert de pap nog heel erg. 
Ik doe 2 eetlepels in een flesje van 180+6 

Wij zijn deze week (6maanden) begonnen met een papfles. Geen rijstebloem maar spelt pap. 
Gebruiken de 3 standenspeen van avent, maar is overbodig denk ik. Op stand 3 komt het er prima door. 
Wij gebruiken 3 maatschepjes (die van de voeding) op een fles van 180cc.

Ik meng ook 3 maatschepjes van de voeding rijstepap door een fles van 180 cc water met 6 schepjes voeding. 

Ook de avent fles met de 1,2,3 speen. Ik begin altijd met 1 en eindig op 3 

Ik had dr browns nr 3, 4 ging te snel. Maar och wat kreeg ze krampen. Nu staat de verpakking weer in de kast. Vanaf 6 mnd ga ik langzaam beginnen met wat pap van fijne granen, hopelijk kan dat wel.

Granenpap gaat niet door een speen van Dr. Browns. Echt vreselijk om dat met de fles te moeten geven.
Rijstebloem hebben wij nooit gedaan dus geen ervaring.
Onze dochter krijgt nu als laatste voeding pap via de lepel. Vindt ze ook veel lekkerder haha.

Terug
Bovenaan