papfles

Hallo
Ben ik nu de enige die topt met het zoeken van de juiste speen voor het geven van de papfles?
Ik heb de flessen van AVENT maar met de 3 standen speen op stand 1 kolkt het er aan alle kanten naast, maar de gewone melkspeen krijgt hij geen pap door heen natuurlijk. Hoe lossen jullie dit op?
Alvast bedankt.
 
Hoi,
Wij hebben eerst ook geprobeerd pap uit een fles te geven. Maar ook wij konden de juiste speen niet vinden. Dus als onze zoon nu pap krijgt geven we hem dat gewoon van een lepeltje. Zo leert hij ook goed van een lepeltje eten.

Groetjes Grietje
 
Je bent zeker niet de enige. Ook ik ben aan het 'rotzooien' met de spenen van Avent ivm de Nutrix.
Mijn zoontje krijgt Nutriton in de flessem ivm zijn reflux. Nu geef ik de papfles ook maar met de Nutriton.
Dus 200cc voeding, 5 schepjes Nutriton en 2 eetlepels Nutrix. Dit op stand 1 van de 3standenspeen en dat gaa niet zo heel hard.
Ik heb net speen 4 (6mnd+) gekocht om te kijken of dat goed gaat met Nutrix en zonder de Nutriton.

Wat een gedoe he?

Groetjes, Cornelie
 
Als het om gewone pap gaat zou ik zeggen geef het hem toch met een lepel, is een beetje meer werk, maar dat i s wel beter voor de ontwikkeling.
 
Ik heb de fles van difrax metdie bocht erin, daarbij heb ik de papspeen van eigenmerk etos op gekocht dit gaat prima. In het begin drinkt mijn dochter erg gulzig begin ik met de medium speen en dan zet ik er naar ongeveer 10/15 min de grote papspeen erop en dikt gaat dan erg goed.
Suc6
HM
 
Hoi
Leuk al die tips en herkenning.
Ik doe inderdaad door de gewone melkfles ook nutriton dit i.v.m gulzige drinken en wat moeilijker ontlasting door de nutrix.
Lepeltje is wel een leuk idee, maar nu nog niet, want hij krijgt z'n papfles rond 23 uur hij is nog maar 14 weken, en komt s'nachts ook nog dus die fles kan ik niet vervroegen
 
Met de Difrax fles en de daarbij behorende papspeen gaat het prima hoor. Ik geef mijn zoontje 's avonds voor het slapen gaan altijd een fles melk met daarin 3 eetlepels Nutrix. De papspeen heb ik op stand 2 staan.
Als je het met het lepeltje geeft dan is dat een behoorlijk geknoei en nu is het zo dat hij vaak in slaap valt met de fles nog in de mond. Heerlijk tevreden. Met het lepeltje kreeg ik dat niet voor elkaar.
Succes.
 
Terug
Bovenaan