papfles

Hallo,

Ik heb een dochter van 4,5 maanden. Ze doet het geweldig, maar er is een probleem:
De fles met een paar lepeltjes rijstebloem lust ze graag, maar krijgt ze niet goed naar binnen: Normaal gesproken drinkt ze met Avent nr 2 speen. Met de pap komt de pap niet door dat kleine gaatjes. Ik heb de 1-2-3 speen van Avent en van Bibi geprobeerd, maar dan gaat het te hard omdat ze dezelfde zuigkracht heeft als bij haar gewone fles en dus verslikt ze zich.
Heeft iemand tips hoe goed de papfles te laten drinken?
Alvast bedankt!

Groetjes Anoek
 
Hoi,

Heel herkenbaar wij hebben nooit hoven vogelen met de spenen voor de fles tot Daan rijstebloem door de fles heen kreeg.
Op aan raden van mijn vriendin had ik een papspeen van de kruidvat gekocht, 5 min fles leeg niet goed dus.
Ik heb ook een 123 speen van verschillende merken geprobeerd maar dat werkte ook niet.
Nu krijgt Daan de gewone fles met een difirax s speen en de papfles met een difirax m speen en die bevalt mijn goed.
Dus misschien gewoon en een speen met het gaatje iets groter.

groetjes Saskia mama van Daan
 
Hoi,

Onze zoon krijgt de papfles ook via een Difrax speen. Dit gaat hardstikke goed. Meestal de M maar soms gaat het zelfs ook met de S. speen.

Succes!

Groetjes,
Rosanne
 
Hallo Anoek
Wij hadden hetzelfde probleem en ik heb niet zoveel tijd gestoken in het zoeken naar een juiste speen maar ben de papfles met een lepeltje gaan geven.
Niels krijgt om 10.30 uur de pap en het gaat hartstikke goed zo.
Succes
 
Bij ons werkte het ook niet! Mijn zoontje dronk (en drinkt) zijn melk al op stand 2. Ik heb een oude speen gepakt en hier een kruisje in geknipt en dan is het ff proberen wanneer deze groot genoeg is. Het ging hartstikke goed! Hij is inmiddels over op een bordje pap.
 
Hallo!
Bedankt voor jullie reacties!
Ik ga t zeker proberen. Past de difrax-speen op alleen difrax-flesjes of ook op andere?
En anders gaan we inderdaad over op een bordje pap.
Groetjes Anoek
 
Terug
Bovenaan