papfles

Goedemorgen medemama's,

Ik ben gister begonnen met om 20.00uur een papfles te gaan geven.
Roos is nu op een klein weekje na 6mnd. Dus volgens mij is ze daar nu wel aan toe.
Nou het was drama. Ik had een fles klaargemaakt van 180water en 6scheppen voeding en twee scheppen "pap" met vanillesmaak.
Ze wou dit echt niet. Toen heb ik er maar een schep bij gedaan en op een bordje gegeven. Nou nog steeds brullen.
Ze heeft wel wat langer doorgeslapen, werd wel om 6.00 wakker (normale tijd), maar met speen nog tot 7.30 doorgeslapen. Heerlijk.

Wat zou ik hieraan kunnen doen????

Groetjes,
Henriette
 
hallo,

Ik neem aan dat je wel een papspeen hebt gebruikt? Anders krijgt ze het er namelijk niet uit en huilde ze misschien daarom wel. Het kan ook zijn dat ze de papspeen die je nu gebruikt, niet fijn vindt. Dat had mijn zoon namelijk, ik gebruikte de 3-standenspeen, maar volgens mij ging dat te snel. Ik heb nu een difrax speen (M) en dat gaat prima, dus misschien helpt het om even een andere speen uit te proberen! Veel succes!

groetjes wing
 
Hoi hoi,

bedankt voor je snelle reactie.
Ik had ook inderdaad de 3-standenspeen, maar ik heb vanochtend de papspeen van DA gekocht. Nu had ik haar net weer gegeven (ik dacht: ik probeer het nu alvast) maar weer hetzelfde.
Misschien ga ik vanavond er  echte pap van maken op bord, misschien wil ze dat.
Maar ga eerst CB bellen of dit mag ja of nee.

Groetjes,
Henriette
 
Hoi

Het kan ook zijn dat je kindje geen pap lust. Mijn zoontje lust het ook niet. Een fles met pap zit hij maar een beetje mee te spelen en te doen zonder echt veel te drinken. Ik heb maar besloten geen pap meer te geven. Hij krijgt wel fruit en dat vind hij heerlijk.

Succes.
Caroline
 
Hoi Caatjebeek,

Ik ga het vanavond nog een keer proberen, maar dan van het bord. Heb vanmiddag ff met CB gebeld en die gaven me dat advies.
Fruit en groente eet Roos al en dat gaat erin als pap. Haha.
En als het echt niet wil, dan net als jij, maar geen pap meer.

Groetjes,
Henriette
 
Hoi Henriette,

Ik las dat je de pap gaf met een vanille smaakje. bedoel je daar de rijstebloem mee ?? Die heb je namelijk in vanille en gewoon. Onze dochter wou  de vanillepap ook niet drinken, ze ging ook iedere keer huilen, dus ik dacht ook dat ze geen pap lustte, maar toen heb ik de normale rijstebloem gekocht en toen ging het prima. Dus misschien is dat iets om nog te proberen. Succes ermee.

Groetjes van Danielle.
 
Hallo allemaal,

mijn dochter van 10 maanden wilde ook een tijdje geen papfles maar toen het weer wat koeler werd ineens weer wel. Ik heb de Nutrilon door de koude yoghurt geroerd en opgelepeld, zo kreeg ze het toch (deels) binnen.
 
Terug
Bovenaan