Papfles??

Hoi allemaal!

Ik heb weer even een vraag. ik lees de laatste tijd steeds meer over papflessen en heb inmiddels begrepen dat je kindje aan een bepaald gewicht moet zitten. Nu is Anne wel al 4 maanden, maar ze is nog niet het dubbele van haar geboortegewicht...
Ze woog vorige week (na net een fles op te hebben) 5830 gram. Kan ik dat met een papfles beginnen?
Ik weet dat ik natuurlijk altijd kan beginnen als ik dat wil, maar toch. Anne krijgt al een maand een fruithapje en sinds kort ook diksap. Ik vind het best wel lastig om te bepalen wanneer ergens mee te beginnen.
Misschien is het ook niet nodig, want Anne slaapt de laatste 2 weken weer goed......

Groetjes,
Natasja

het dubbele van het geboortegewicht?? moet dat dan met vier maanden. Noah was bij de geboorte 4340 gram. dan zou hij met vier maanden ruim acht en halve kilo moeten wegen. Auw mijn rug!!!

alhoewel als ie zo doorgaat gaat dat hem vast nog lukken. Hij is nu 12 weken (8 april precies drie maanden) en weegt nu dus al 6 en halve kilo.....pffft. Maar goet twee kilo aankomen in een mand tijd lijkt me wel erg veel. Volgens mij hoeft dat dus niet

Mirjam

Ok, denk dat het nog 2 weken duurt voordat Anne echt 6 kilo is. Effe wachtenn nog maar.
Enneh... Mirjam, volgens mij hoeven kids niet op het dubbele van hun geboortegewicht te zitten. Anne zit alleen flink onder het gemiddelde. Ik hoop dat ze snel het dubbele is. Zij woog ook 3300 bij haar geboorte en  zou 6600 ongeveer met een maand of 4 normaal zijn geweest. Ze blijft gewoon een klein meisje, maar wel lekker ondeugend!

Bedankt voor de reacties!

Natasja

Terug
Bovenaan