papfles

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Wederom een vraagje van mijn kant.
Gisteravond heb ik mijn zoontje van 5 maanden voor het eerst rijstebloem in zijn fles gedaan. Ik gebruik voor hem altijd een difraxfles met een 3-standen speen. Ik vond dat hij de pap er nu wel moeilijk uit kreeg.
Gebruiken jullie voor de pap een andere fles dan voor de melk?
Ik heb nl ook een grote Avent fles staan, ook met 3standen speen.
Groetjes Bloem

hallo,

ik gebruik de aventflessen, overdag voor de gewone melk een speentje 2 en voor de avondfles met rijstebloem de 3 standen speen gaat goed en dan heb ik m gewoon op stand 1, voor de gewone fles kan ik de 3 standenspeen niet gebruiken, want dan gaat het veel te hard.

groetjes susanne

Voor Jim (19-12)  gebruik ik ook de difraxfles, alleen heb ik aparte speentjes. Dus de S, M en L (voor papfles). Overdag gebruik ik de S, dan gaat de M te snel en bij de papfles begin ik met de M en voor het laatste beetje de L, want de L alleen gaat te snel. Heb geen andere flesjes meer staan en vind het ook zonde om het daar alleen voor te kopen. Bij m'n oudste heb ik overdag wel altijd de M gebruikt en voor de pap de L speen. Raar eigenlijk dat het toen niet te snel ging, maar goed...

Als je toch die andere fles hebt staan, zou ik die ook proberen.

Groetjes Sandra

Hoi,

Ik gebruik ook de avent fles. Speen nummer 2 voor de melk en de drie standen speen voor de pap. Werkt prima.
Groetjes

Terug
Bovenaan