papfles

A

Anoniem

Guest
Hoi,
 Sinds Isis rond 16:00 een warme hap en 100ml melk eet en drinkt, drinkt ze de papfles van 19:30/19:45 niet meer op. 150ml en dan uiteinedlijk hooguit 175 ml (valt best mee van de 200ml) Ik overweeg om nu   's morgens de papfles te geven en 's avonds gewoon 220ml melk, wat vinden jullie?
x Esther ( Isis 29-11-06)

ps: Isis geniet/smult echt van zowel de fruit als de warme hap, tot nu toe lust ze echt alles, melk vind ze nu minder interessant, tussenmiddag een boterham lijkt me ook leuk om te geven!

Hoi,

Hier hetzelfde, wij hebben de melk bij het eten helemaal laten vervallen en nu drinkt ze de papfles (meestal) weer leeg. Maar volgens mij kan je 's ochtends ook gewoon een papfles geven.

Heather drinkt 's ochtends niet zo goed, dus dat leek mij niet zo'n goed idee. Plus dat ik een beetje bang was dat ze dan 's nachts weer honger zou krijgen (ik ben nog steeds een voorzichtig met mijn ononderbroken nachten).

Tja, uiteindelijk is het toch een kwestie van uitproberen en als het niet lukt weer wat anders doen ;-)

Groetjes, KT

Ja, dat zou ik denk ik ook doen. Gewoon de melk van 16.00 laten wegvallen.
Als ze niet net genoeg heeft aan alleen de groenten misschien een danoontje ofzo erna geven? Dat vult wel maar een stuk minder als 100 cc melk denk ik?!
Of geoon eerst proberen met alleen groenten en kijken hoelaat ze zich weer meld?
Misschien komt ze dan al rond 19.00 uur ofzo, maar dan geef je de laatste fles toch gewoon wat eerder als 19.30/19.45.
Ik zou de papfles ook savonds laten, ivm het doorslapen! Misschien slapen ze zo ook wel door hoor, maar ik vind het veel te lekker hoe het nu gaat! Hahaha zou het ook niet goed durven denk ik.

hoi,

ik geef ook geen melk bij het warme eten, wel krijgt ie meestal nog een gepureerd appeltje na, sávonds krijgt gewoon een fles melk, want pap lag 'm te zwaar op de maag.

groetjes susanne

Terug
Bovenaan