papfles

Hoi,

Geven jullie nog wel pap 's avonds? Juli krijgt tussen half 6 en 6 uur warm eten en rond half 7 een papfles van 180ml water en 2 schepjes pap. Maar daar laat ze toch wel een groot gedeelte van staan de laatste tijd...Hoe doen jullie dat?

Groetjes memmie van Julia

hallo,

Ja wij doen dat ook nog steeds.
Maar wij geven het warm eten voor de een na laatste fles,(daarna meteen de fles).
Die kan ze dan een beetje laten staan maar eigenlijk gaat alles erin...

En dan om 19:00uur gewoon de papfles.

Ze mogen wat laten staan nu dat ze meer krijgen begreep ik van het cb.

Hoi,

Nog nooit papfles gegeten. Onze dochter deed het tot twee weken geleden alleen nog maar op bv. Vanaf 8 weken heeft ze tot vandaag alle nachten doorgeslapen, dus pap is ook niet nodig. Die krijgt ze nu 's ochtends bij het ontbijt.

Rond 6 uur krijgt ze groentehap en rond 7 uur nog eenmaal bv. Dan slaapt ze door tot 7 uur morgenochtend.

Hey,

De avondfles moets langzaam vervallen had ik gehoord van het cb. Floor krijgt al een tijdje avondeten in plaats van een fles (rond 18.00) en dan drinkt ze haar fles van 20.00 helemaal leeg en slaapt ze tot de volgende ochtend.
Dus ze krijgt van ons:
8.00 fles
11.00 fruit
13.00 pap ( en sinds vandaag half pap half brood)
18.00 avondeten
20.00 fles

s' middags krijgt ze broodkorstjes of een koekje, limonade (diksap), water of yoghurt met diksap. Alleen bij nieuwe smaken avondeten eet ze haar bord soms niet leeg, en dan krijgt ze wel nog een fles.

Liefs,

T

Bij ons krijgt Stan het volgende:

7.00 fles
9.00 fruit
12.00 papfles
16.00 papfles
18.00 warme maaltijd
20.00 fles

liefs....

Oja als de laatste fles niet op gaat, zou ik OF kleinere flesjes maken, of de fles proberen te laten vervallen. Als ze 8 maanden zijn moeten ze zowiezo langzaam richting 3 flessen dacht k.

Terug
Bovenaan