papier echo foto

Weet iemand of ik een echo foto gewoon zo in kan plakken, of blijft zo'n foto niet erg lang mooi? Zou ik hem beter kunnen laten inscannen en dan op foto papier uitprinten of wordt dat niet mooi?

Iemand een tip?

Liefs
Lot
 
Hoi Lot,

Ja, je kunt de echo beter inscannen en uitprinten op foto'papier. De kwaliteit hangt een beetje van de printer aan. Maar die van mij zien er beter uit dan het orgineel.

gr karin
 
Het is van dat thermisch papier wat ook wel gebruikt wordt voor kassabonnetjes en oude faxen. Inscannen en printen op goed papier kan, maar ook gewoon copieren op goed papier kan. Denk dat als je de foto's zou (laten) sealen ze wel mooi blijven.
 
inderdaad kun je ze laten sealen of na het inplakken er een laagje doorzichtig kaft/plak papier overheen plakken. Ik heb ze voor de zekerheid wel ingescand. dan heb je ze tenminste voor altijd.
 
Dank jullie wel, er zit hier in de buurt een grafisch winkeltje ik ga maandag even vragen of die hem goed kunnen inscannen en uitprinten. Mijn scanner is al een tijd stuk.
 
die van mij zit nu 4 jaar in een boek en is nog steeds mooi,een fotoboek zit dde meeste tijd dicht,behalve in het begin dan kijk je er veel aan maar op den duur staat ie in de kast....
 
IK heb van de echo bij de fotograaf een foto laten maken. Dus die blijft altijd mooi.
IK heb de echo in het boek zitten, die overigens nog steeds mooi is na 2,5 jaar. De foto zit in het babyboek
 
Terug
Bovenaan