Papieren luierinleg

Heb een vraagje. Ik gebruik altijd katoenen luiers en bij de eerste twee had ik ook die papieren luierinlegvelletjes van de hema of kruidvat, maar kan ze nu nergens meer vinden. Weet iemand waar ze nog te koop zijn?

MamaJulia

Beetje late reactie misschien, maar idd bij de Hema verkopen ze ze nog steeds...
Ik gebruik namelijk ook katoenen luiers. maar niet meer die inleggers. maar laatst hadden ze ze er nog wel!
Groetjes

In Barneveld verkopen ze ze ook heel veel voor katoenen luiers bij Hartkamp for Kids!
is misschien verschillend per woonplaats/ stad of ze het nog wel voldoende verkopen om in de verkoop te houden....

je kunt ze ook via internet bestellen, dat heb ik gedaan toen ik bij mijn eerste katoen gebruikte. Ik kan je zo niet even zeggen waar, maar als je het googeled dan vind je het wel. Ik ben nu van plan om papier te doen, maar heb wel nog de katoenen luiers bewaard voor als ik eens in geldnood zit ofzo, handig om te weten dat die inleggers normaal ook bij Hema verkrijgbaar zijn, dat wist ik namelijk niet.

Terug
Bovenaan