Papieren voor icsi zijn binnen..

A

Anoniem

Guest
hallo lieve allemaal!
wat een lieve reacties allemaal op mijn laatste bericht! echt super!
gisteren hebben we alle papieren binnen gekregen (meer info) ook een formulier dat je op moet sturen naar de verzekering. op de checklist staan de datums waarop je moet beginnen met de hormonen en hoeveel en wanneer je moet starten met de pil.
de hormonen (recepten) moet ik bij mijn eigen apotheek halen. in principe wordt via de Agis de 1e behandeling vergoed en de 2e en derde niet,maar je krijgt de rekening pas als de behandeling achter de rug is en geen tussentijdse rekeningen.
mijn man moet op de dag dat ik begin met spuiten (krijg prikinstruktie) een keer antibioticum nemen. 29 april gaan we hier(spuiten v hormonen)  mee beginnen.
Marielle en Belinda hopelijk kan ik jullie zo een beetje inlichten hoe en wat. voor mij is het ook allemaal nieuw,maar ik ben een stapje verder dus als jullie vragen hebben,mischien heb ik er dan antwoord op.
in elk geval jullie ook onwijs veel succes!!! waar krijgen jullie de icsi? (als ik vragen mag)
Chili; ik lees wel bijna elke dag,maar reageren is vaak matigjes,sorry  maar nu heb ik ook weer wat meer te melden en zal dan ook weer wat meer reageren.met de katten gaat het goed,de jongste is normaal idd erg "stoer" en heet patser (goed van je)alleen momenteel met de sneeuw niet zo..eng!!!! hij is nu bijna 5 mnd en wij hebben hem nu bijna 3mnd. we zijn allemaal al helemaal gewend en willen hier voorlopig niet meer weg.
ik ga nu maar stoppen want het wordt een beetje lang.

gr. petra

Hoi Petra,

Wat moet dat jullie een lekker gevoel geven dat alles binnen is, nu gaat het dan toch voor jullie gebeuren. Spannend hoor.
Wel fijn dat alles op papier staat wanneer je alles moet doen enzo, dan is het maar ook meteen duidelijk en weet je waar je aan toe bent.

Wij lopen ook in het Gooi-Noord, en de terug plaatsing ook in het VU.

Ik hoopte dat wij ook deze week bericht zouden krijgen over wanneer wij op de planning staan, misschien komt het aankomende week, we weten wel dat het ergens in mei/juni wordt maar een  ongevere datum zou ook wel lekker zijn,  want dan kan je er echt naar toe leven. Ik denk dat ze bij ons nog een beetje afwachten ivm de laatste echo van mijn vriend zijn nieren en blaas.

Ik wil je heel veel succes wensen en hoop dat je me af en toe een beetje kunt inlichten over wat er allemaal gebeurd enzo, ben er benieuwd.
Hoop dat het meteen raak mag wezen voor jullie!

Liefs Belinda.

he belinda,
ik zag idd dat jij uit Hilversum komt.grappig daar ben ik net sinds oktober weg!
ook wij zitten dus in gooi-noord en het VU,heb jij ook als gynaecoloog Bernardus??
de wachtlijst in gooi-noord is niet zo lang omdat 85% van de vrouwen de eerste behandeling als zwanger wordt! goed nieuws he? en bij andere zhzen duurt het vaak een jaar of langer,de wachtlijst.
dat geeft de burger moed!
ik hou je op de hoogte.
gr. petra

Hoi Petra,

Wat toevallig allemaal hé?! We hebben dus ook dezelfde arts, ik vind het wel een schatje hoor, maakt grapjes tussendoor en je kan echt alles vragen en zeggen, voel me erg op me gemak bij hem.

Wat fijn om te horen dat 85% in een keer zwanger wordt, dat geeft inderdaad de burger moed !!! Laten we  dat het voor ons ook geldt.

Vind het ook toppie dat je ons hier op de hoogte wil houden over hoe het verder allemaal in zijn werk gaat, we weten het wel van de voorlichting en folders maar als er iemand mee bezig is is het toch anders.

Succes !!!!!!

Liefs Belinda

Terug
Bovenaan