papieren voor icsi zijn binnen..

hallo allemaal,
gisteren hebben we de papieren binnen gekregen vd icsi,met de checklist met datums voor het spuiten vd hormonen,echo en bloedprikdatums etc.en een formulier dat we op moeten sturen voor de verzekering. bij mijn volgende ongi moet ik beginnen met de pil en de 29e april gaan we met spuiten beginnen(krijg prikinstruktie
en hopelijk 13 mei de punctie.mijn man hoeft alleen op de dag dat ik met het spuiten vd hormonen begin een keer antibioticum nemen en natuurlijk na de punctie,zijn zaad cellen leveren
erg spannend allemaal, maar we hebben er ook erg veel zin in!
gr. petra

Hee Petra!
Wat een goed nieuws zeg! Nu begint het echte werk hoor!! Wij hebben de papieren voor de IUI binnen en vanaf dinsdag moet ik bloed komen prikken.
Ik begrijp dat ISCI een stuk ingrijpender is en ik wens je heeeeeeeeel veeeeeeeel succes alvast!!!!!  

lfs inge

He inge, we zijn allebei voor hetzelfde doel bezig  iui is ook niet niks! ik heb alleen de pregnyl injectie gehad en helaas is bij ons toen de inseminatie niet doorgegaan op het moment supreme, dus ja ik weet niet hoe iui voelt...icsi iets meer hormonen en punctie.maar het zal allebei wel emotioneel zijn en spannend. maar we gaan ervoor,toch?met iui en icsi, we weten waarvoor we het doen!!!
jij ook heel veel succes met de iui!!

Hoi hoi

Spannend zeg het gaat er steeds meer echt op lijken ....
Moet je mij nou horen als of het een hele eer is om je vol te prikken met hormonen maar toch!!! Het is voor het goede doel en daar gaan we tenslotte voor!!!
We gaan zo goed als gelijk op met jullie.....
 groetjes rozemarijn

Hoi Petra,

Gevoelsmatig is Isci wat ingrijpender maar je hebt gelijk, emotioneel zal het niet veel uitmaken. En ach wij vrouwen kunnen wel wat hebben op lichamelijk gebied.
Ik heb wel hele goede verhalen gelezen en gehoord over icsi. Het is toch heel doelgericht denk ik dan maar. Het zaadje hoeft het eitje niet meer te zoeken.
Hoeveel pogingen doen ze? Ik bedoel we gaan er uiteraard vanuit dat het meteen of snel raak is maar ik ben even benieuwd naar het traject omtrent icsi.

Ze zeggen dat een positieve instelling onbewust ook een handje kan helpen. Ik geloof daar best een beetje in. We moeten maar op ons eigen lichaam vertrouwen dus!
Het komt vast allemaal goed alleen bij ons dan met een beetje meer moeite toch?!

Liefs inge

hoi petra, wat een goed nieuws, het lijkt erop dat voor een aantal van ons het gaat beginnen. allemaal tegelijk . laat dit jaar ons jaar zijn, ik heb net iui gehad en wacht nu "rustig"af of het is gelukt.
succes met de icsi, gr ilona

Terug
Bovenaan