Papspeen dr browns

<p>Sinds een paar weken krijgt onze kleine man sochtends een pap fles. Nu ben ik best wel aan het stoeien met de speen. Wij hebben een dr browns fles. Heb speen 4 al gehad, die raakt verstopt tijdens het drinken. Net zoals de 3 standen speen van difrax. Nu heb ik de 3 standen speen van Kruidvat eigen merk. Maar deze trekt steeds vacuüm bij het drinken. Heel vervelend! </p><p>Wie heeft er een goeie tip voor een goede speen ?? Ik wil hem het liefst nog geen bordje pap geven omdat hij net over is van 4 naar 3 flessen. En dan mist hij in 1x 2 flessen op een dag. Dat vind ik iets te snel gaan ?</p>
 
Wij gebruiken dezelfde fles en 4/5 schepjes pap op een fles van 150/180. Bij ons werkt speen 4 wel, maar dat verschilt echt per kind. We laten dat ventiel dan trouwens weg. 
Er bestaan speciale papflessen (volgens mij van durfal) misschien is dat iets? 
Bij een speen die vacuüm trekt zou je de dop ietsje kunnen losdraaien. De fles gaat dan niet direct lekken, maar er kan wel iets lucht langs.  
Succes! 
 
De y speen van dr brown!! Speciaal voor pap en echt ideaal ! Hebben ze alleen niet bij een kruidvat of prenatal maar wel bij echte baby zaken zoals babydumo, babypark etc.
 
Of voor de papfles een andere fles gebruiken? Avent heeft goede papspenen en de Difrax fles maat L-speen gaat ook goed met pap.
Dr Brown fles heb ik hier alleen de eerste 3 maanden gebruikt. Daarna zijn de krampjes wel over en vond ik de dr brown fles overbodig. Ik vind persoonlijk de Avent fles gewoon het fijnst. Daar drinken ze sneller uit en die fles lekt nooit, dr Brown bij mij wel vaak op de een of andere manier.
Dus na 3 maanden overgestapt op Avent en dat gaat prima. 
 
Terug
Bovenaan