papspeen

hoi allemaal
bas is nu 5 maanden en 's avonds geef ik hem nutrix. het makkelijkste zou zijn om dat in de fles te doen maar hij krijgt het door geen enkele speen die ik heb geprobeerd. hij krijgt friso cofort voeding en dat is natuurlijk al heel dik. nu maak ik van een halve fles een bordje pap en daar gelijk achteraan de andere halve fles. hij moet wat te zuigen hebben anders is hij niet tevereden.
o ja ik gebruik difrax flessen
ik hoop dat jullie wat weten

groetjes miek
 
Hallo Miek
Mijn zoontje Teake van bijna 7 maanden krijgt ook friso en nutrix als zijn laatste voeding. Bibi heeft papspenen en Trekpleister heeft deze ook. De papspeen van bibi is een 3-2-1-speen, maar er staat papspeen bij op. Mijn zoon heeft dit geaccepteerd. Ik heb het trouwens eerst ook zelf geprobeerd, zodat ik weet hoe hard hij moet zuigen.
Ik hoop dat je er wat mee kunt.
groetjes Dietie
 
Wij gebruiken de drie-standen-speen van Avent: in het begin van de fles stand I en voor het laatste restje wat vaak wat ingedikt is stand II of III. Als Nutrix met Friso Comfort erg dik is is stand III misschien het beste voor jouw zoontje, maar dat moet je dan gewoon even uitproberen.
Voor ons zoontje van 6 maaanden werkt deze speen in ieder geval erg goed. Hij krijgt in zijn ochtendfles 2 eetlepels Nutrix en in zijn avondfles 3 eetlepels en we gerbuiken Friso Normaal.
Succes.
 
ja ik denk dat ik maar een gaatje ga knippen. heb nu ook een 123 pap speen van difrax en hij krijgt er nog nix uit zowat. ik ga nog wel ff een beetje klooien.
bedankt gr Miek
 
Wij geven ons dochterje van bijna 5 maanden al wel een maand haar papje gewoon metv een lepeltje. Dat gaat prima, zodra ze het lepeltje ziet doet ze haar mondje al open. Is ook veel beter dan een speen.
 
Hoi Miek
Waarom gebruik je nog Friso comfort??
Dat deden wij nl ook i.v.m. krampjes maar voordat ik nutrix ging gebruiken ben ik eerst gaan afbouwen met de friso comfort naar gewone friso en daarna nutrix erin. Een gewoone kruidvat papspeen gebruiken en soms het gaatje iets groter maken.
Succes
 
Terug
Bovenaan