paracetamol coffeinne

Hoi iedereen,ik ben nu bijna 18 weken zwanger en vraag me af of paracetamol met coffeinne kwaad kan.Alvast bedankt voor jullie reacties.Groetjes van Nathalie.
 
Beste Nathalie,

Er wordt het volgende aangeraden: Als je echt iets wilt slikken, gebruik dan alleen paracetamol (dus zonder caffeine). Alle andere pijnstillers alleen in overleg met je huisarts/verloskundige.

Groetjes
 
hoi
ik heb ook regelmatig tijdens mijn zw.schap paracetamol geslikt. niks mis mee hoor. je mag er geloof ik 3 per dag zei de vk. maar zoveel heb ik er natuurlijk nooit gepakt.
alleen als echt de hoofdpijn met liggen en slapen niet over ging.
water drinken helpt ook tegen hoofdpijn. want dat is meestal een zw.schapskwaal in het begin. komt omdat je nu veel meer moet gaan drinken en je nieren anders droog staan zeg maar, en dan krijg je hoofdpijn.
maar die coffiene is zo slecht nog niet hoor. je mag ongeveer tot 3 koppen koffie per dag drinken. dus...

maar ik drink altijd coffiene vrije koffie maar dat heeft een andere reden. ik krijg hartoverslagen van gewonen koffie. maar in het begin van mijn zw.schap heb ik gewoon koffie geleut hoor..niks mis mee!

veel succes ermee.
liefs v sandy
 
Terug
Bovenaan