<p>Mijn zoontje van 8 maanden voelt zich al een paar dagen niet lekker. Bij het minste of geringste huilen en grijpen naar de bovenkant van zijn hoofdje. Vandaag precies 17 dagen geleden heeft hij een ochtend gespeeld met een meisje die tijdens het spelen opeens de 1e waterpokken kreeg. Ik verwacht dan ook dat dit eraan zit te komen. Na het geven van paracetamol (sinds vrijdag) knapt hij wel op. Zijn temperatuur schommelt tussen de 35.0 en 38.0 graden. Hij drinkt en eet goed (behalve de warme hap), heeft genoeg plasluiers en is met paracetamol ondernemend genoeg. Hij heeft ook geen luierpijn of vlekjes. Paracetamol geef ik de dosering van zijn leeftijd en gewicht en max 2 a 3 per dag. Maar al wel sinds vrijdag. Als het morgen onveranderd is wil ik hem denk wel voor de zekerheid na laten kijken door de huisarts.</p><p>Hoe staan jullie tegenover paracetamol gebruik? En hoe lang geven jullie het? </p><p>Zo lastig als die kleintjes nog niet kunnen laten merken waar ze echt last van hebben...</p>