paracetamol+NOD

A

Anoniem

Guest
hallo lieve allemaal,
ik snap er nx van, heb de hele week het gevoel dat ik ongi moet worden.Dus ik had me er bij neer gelegd. En dacht beter eerder dan weet niet hoelang overtijd, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. en hoef ik niet zo lang in onzekerheid te zijn of stiekem te hopen. Maar vandaag is Nod en nog geen rode duivels te bekennen. Ik heb alleen gigantische hoofdpijn, tegen migraine aan, het is bijna niet te houden, morgen is mijn zoontje jarig en ik wil wel gezellig blijven doen, nu heb ik gelezen dat het heel slecht is voor zwangere vrouwen om paracetamol te slikken, wat moet ik nu doen, weet iemand hier iets van, ik hoop het want ik word gek van die hoofdpijn. alvast bedankt en succes iedereen, liefs denise

In de informatie die ik heb, staat dat je juist wel paracetamol mag slikken [tot500mg] maar absoluut geen ibuprofen.

Succes

Een aspirientje kan idd geen kwaad hoor. Volgens mijn Ha mocht ik er maximaal zes per dag toen ik zwanger was en griep had. Heb ik natuurlijk niet gedaan, maar wel een stuk of drie dacht ik. Nix mis mee hoor!

Van de gyn mocht ik 6 paracetamol per dag slikken. (van 500 mg) Dus voel je niet schuldig. Hoofdpijn hebben hoeft dus niet!
Veel plezier morgen!
Groetjes, Kat

PS: Ik duim dat je ongi weg blijft!

Oh ja, het mag geen paracetamol met coffeine zijn!!!! Dat schijnt niet goed te zijn voor de kleine. En het best helpen de zetpillen, maar die zijn 1000 mg. Die dosis mocht ik in 1 keer nemen van de gyn. Ze krijgen in het ziekenhuis ook altijd 2 van 500 mg in 1keer. (dus 3x daags 2 tabletten)
Groetjes, Kat

Terug
Bovenaan