paracetamol

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik weet niet of dit onderwerp al eerder aan de orde is geweest, maar ik stel de vraag hier toch maar even;

Ik vraag me af hoeveel paracetamol je mag hebben. Ik weet dat 1 geen kwaad kan, maar normaal gesproken mag je er vier tot zes meende ik. Heb behoorlijke pijn, m'n kies is vanochtend getrokkken en vergeten te vragen natuurlijk..
De verdoving raakt er nu uit..

Groetjes

zo min mogelijk is het beste maar je mag meen ik 4x 500mg paracetamol (zonder toevoeging van andere stoffen) zonder problemen nemen.

Sterkte met je kies/hoofd.

liefs Tita

Ik voel met je mee. Ik heb mijn verstands kies laten trekken toen ik net zwanger was van ons derde kindje. Behalve de paracetamol kun je ook spoelen met zout water. Zo te schoner het wondje blijft zo te minder pijn je hebt. Heel veel sterkte.

Petra (januari mama)

Ik heb tijdens mijn zwangerschap een voorhoofdsholteontsteking gehad en verging van de pijn. Ik heb toen de dokter gebeld en je mag als zwangere ook gewoon zes paracetamol slikken per dag van 500 mg, zonder codeine. Als je het maar niet te lang achter elkaar doet. En vaak red je het met drie of vier paracetamol per dag ook wel. Zeker bij kiespijn zal het over een dag of twee wel over zijn.
Sterkte met de kiespijn! Enmaak je dus niet druk over de paracetamol, kan bij normaal gebruik dus geen kwaad voor je kindje.

Dank jullie voor de geruststelling!!
Heb de kiespijn redelijk onder controle, het was de eerste dag toch het ergst.

Gisteren de HAP ook even gebeld, ben zo verkouden, snik... Ben helemaal uit mijn hum erdoor....  In de eerste 3 maanden is het niet verstandig om medicatie te gebruiken ze de assistente maar nu mocht je idd gerust een paracetamol pakken, als je het maar niet overdrijft! Ze zei dat de baby het vervelender vond als je je beroerd voelde dan als je een paracetamolletje nam..

Terug
Bovenaan