Paracetamol

Hallo,

Hoe denken jullie over paracetamol slikken.
Ik slik liever helemaal niets nu ik zwanger ben.
Maar ik wil heeeeeel graag een nachtje slapen (zonder rugpijn),dus k denk dat ik het vanavond toch maar een keer doe.....

Af en toe 1 paracetamolletje is echt niet erg.
Beter is natuurlijk helemaal niks nemen, maar als je echt zo'n pijn hebt dan raad ik je het wel aan.
Ik hoop dat je dan een beetje kan slapen. s6 er mee.

ik zou het doen. goed slapen en uitgerust zijn is ook belangrijk voor de baby.
Ik heb het wel eens voorgelegd aan de VK, die vond het ook geen punt.
ik had laatst wel een soort jichtaanval in mijn teen (echt bijna huilen van de pijn..) en als ik dat heb ben ik gewend om ibuprofen te nemen. Helaas mag dat in het 3e trimester van de zwangerschap niet meer.. (eerder wel). Paracetamol hielp maar heel minimaal.... maar wel genomen, want ik hield het 's nachts echt niet meer.

Hopelijk kun je lekker slapen vannacht! Welterusten.

Ik houd ook niet van pillen slikken (zwanger of niet zwanger), het is symptoom bestrijding maar helpt niet tegen de oorzaak.

Toch heb ik nu ook al een paar keer paracetamol geslikt op momenten dat ik de hoofdpijn of rugpijn even niet kon hebben.

In principe mag paracetamol (zonder toevoegingen) in tegenstelling tot andere geneesmiddelen altijd.

Hoi,
Ik breek even in vanaf het maart forum.
Ik heb momenteel griep en neem 6 paracetamols per dag.... Ik heb de hele zwangerschap niets gebruikt en het loopt nu ten einde...om de koorts en pijn te verzachten gebruik ik dit toch maar...dan heb ik iets meer rust in hoeverre het kan. Moet toch een beetje op krachten blijven want het kan ieder moment gebeuren.
Het kan geen kwaad..beter om niets te nemen maar als het niet anders kan is dit goed. asprines mag iig niet..

Heel veel sterkte !
Groetjes!

Terug
Bovenaan