Paracetamol?

Ha meiden,

Ik zit al enkele dagen met griep en ben dit behoorlijk zat kan ik je vertellen. Vaak pak ik n Paracetamol en kan je de dag goed doorkomen, nu weet ik niet of dat dat wel verstandig is. Denken jullie dat het verstandig is een /twee Paracetamol te nemen?

Thnx slaap lekker ;)

Paracetamol innemen?
Heb je last van hoofdpijn? Dan mag je een paracetamol (zonder codeïne of coffeïne) nemen. Gebruik er zo min mogelijk (maximaal 4 tabletten van 500 mgr. per dag ). Niets slikken is natuurlijk beter.

Dat staat op deze site. Zelf zou ik zo lang mogelijk uitstellen om wat te slikken.
Maar het mag evt wel.

Ja mag gewoon paracetamol hebben, is totaal
niet schadelijk. In mn vorige zwangerschap had ik de eerste 3 maanden erg veel hoofdpijn en toen zei mn gyn dat die pijn erger is dan paracetamol slikken, je voelt je door die pijn nl onnodig ellendig.
Beterschap, niet fijn!

Wat ook kan helpen is thee met honing, keelsnoepjes van Anta Flu en stomen met kokend water.

Het is natuurlijk beter van niet. Maar pcm kan niet veel kwaad. Beter is om niet meer dan 500mg per keer te nemen.
En lekker vroeg naar bed gaan;)

Ik gaf tijdens mijn vorige zwangerschap veel rugpijn, dus heb ook pcm genomen.Op

Hoi hoi!
ik heb vorige week een voorhoofdholteontsteking gehad en de huisarts adviseerde:paracetamol 500mg Beginnen met 2x paracetamol daarna max 4 over de dag (dus max. 6 per dag)
Het kan geen kwaad.
Ik kan je pijn niet voelen, maar pijn is erg vervelend en dan kun je beter beginnen met 2 paracetamol misschien helpt dat al voldoende!

Beterschap!

Hoihoi..

Paracetamol kan geen kwaad voor de baby.
Bij mijn vorige zwangerschap had ik een onsteking in mijn kies en verging ik van de pijn. ik werk voor een gyneacoloog dus belde haar om af te bellen en zei hoorde hoeveel pijn ik had en zei me dat ik best 4a 5 paracetamols per dag mocht als het nodig was..
Ik ben zelf niet van het slikken maar als het niet gaat kan dat geen kwaad voor je kleine wondertje:)

Beterschap

Terug
Bovenaan