Paracetamolletje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Even een vraagje. Ik zit op dit moment een "pracht van een hoofdpijn" te ontwikkelen.
Ik kijk nog even aan of het over gaat als ik water drink maar ik voel er veel voor om een paracetamolletje in te nemen. 't Is gewoon niet zo handig op mijn werk.
Maar ik zit nu op mijn 21e dag en het is niet uitgesloten dat 't al gelukt is. Ik had begin van de week wel een erg druk rommelende buik, zo af en toe nog wat "zwaar gevoel", pijnlijke tepels en ik ben erg snel moe maar dat zijn allemaal verschijnselen die ik ook wel eens heb als ik ongesteld moet worden. Maar toch.... je weet maar nooit.
Zou een paracetamolletje kwaad kunnen als ik wel al zwanger zou zijn?

Maisie

Hallo,

Een paracetamol kan helemaal geen kwaad. Ik zelf heb vaak last van hoofdpijnaanvallen (spierspanningshoofdpijn), en was er tijdens mijn eerste zwangerschap ook bang voor. Maar mijn ha heeft me toen verteld, dat het niet zoveel kwaad kan. Je moet natuurlijk niet dagelijks weet ik hoeveel slikken. Maar 1 om van je hoofdpijn af te komen, kan geen kwaad.

Succes ermee, hoop dat het snel over gaat.

groetjes,
Kirsten

Fijn om te weten dat een paracetamol mag, ik heb zelf ook wel een last van hoofdpijn maar ik durf sinds ik probeer zwanger te worden ook niets meer te slikken.
Ik heb wel gehoord dat ibuprofen niet mag........weten jullie dat misschien????

Groetjes Mirella

Dat klopt. Je mag alleen maar paracetamol   500mg en dan wel max 6 per dag en maar een paar dagen achter elkaar. Iets anders mag alleen op dokters advies.

Groetjes Mariska

Terug
Bovenaan