Paragnost voorspelt mooi 2010

Hoi allemaal,

Ik had last van regelmatige dipjes en toen zei een vriendin van mij waarom raadpleeg je niet een paragnost?
Ik ben niet iemand die alles geloofd maar heb zelf ook weleens voorgevoelens die kloppen dus was benieuwd.
Hij zei dat ik volgend jaar in het 3e of 4e kwartaal moeder wordt van een gezond kindje waarschijnlijk weer een meisje.
Ik moest me wel niet te druk maken want dan kwamen mijn hormonen door de war.
Heel typisch want dat was inderdaad het geval.
Ik heb nu in iedergeval elke dag een fijn gevoel en geen dipjes meer.
Voel me net zo happy als toen ik de eerste keer zwanger was.
Nu nog eventjes geduld hebben.
Hoop doet leven!
Noem me maar naief maar ik voel me beter na zón vervelend jaar.
En,dat is echt pas na dat telefoontje gekomen.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?

Liefs Pupke

he pupke,

ik was bij een show van Derek, helaas geen reading maar zat in afwachting of mijn bloeding inderdaad een mk was geweest. na de show, ben ik met hem op de foto geweest, en hij hield me nog even vast. en bedankte me dat ik er was. Klinkt normaal maar iets in zijn stem, zei me dat hij wist wat ik doormaakte, en geloof echt dat het goed komt. Zijn boodschap die avond was, "weet dat je niet alleen bent" ik weet dat ons wondertje bij ons is.

Ik geloof in heel veel dingen Pupke, maar geloof zeker dat een reading van een puur iemand moet zijn, naar mijn idee kunnen waarzeggers zien dat er wat is, en proberen ze via een omweg toch naar het geen te komen waar iemand op zit te wachten. Waarom ga je anders naar een waarzegger, als je alles hebt in het leven dat je hartje begeert ben je dat niet nodig.

Maar ja ik geloof echt in dit soort dingen, ik was niet bij je reading dus ik weet niet waarover gesproken is, maar vertel me volgend jaar of hij/zij gelijk had. dus ik kan niet zeggen hoe of wat en of het puur/echt en reeel was, maar ik zou me er ook aan vasthouden. Met een beetje mazzel en samenhang met je voorspelling, ben je uiterlijk 4 maanden verder, goed vooruitzicht.

liefs nath

Hey pupke,

Ik geloof hier ook in, ik ga eigenlijk al hel lang naar een paragnost, mijn vriendin zie in oktober mir ik ben zwanger en het is voorspeld.... ik zei wauw dat meen je niet. ze weet namelijk dat ik al een poosje bezig ben om zwanger te worden, ze zegt mir je moet ook bellen, ik zei oke en heb de zelfde dag nog naar die paragnost gebeld. Ik had al eerder gebeld voor een afspraak te maken die vrouw heeft het zoooo verschrikkelijk druk dat ik pas 20 januari terecht kan maar goed ik heb haar dus 12 oktober gebeld met de vraag of ik haar een vraag mocht stellen omdat mijn afspraak nog zoo lang zou duren.
Ze zei nou vraag maar meis nou ik mijn verhaal gedaan dat ik al eerder een miskraam had gehad en og het lang zou duren voordat ik weer zwanger zou worden.. toen zie ze nee over 2 mnd ben je zwanger. ik stond met tranen in mijn ogen aan de telefoon.. maar goed om een lang verhaal kort te maken ik heb vorige week ( 2mnd later) positief getest....! is het niet geweldig????

hou vol en geloof erin...

succes liefs mirjam

Hoi Allemaal,

Ik ben zwanger en 25 augustus uitgerekend!
Dus de paragnost heeft gelijk mits dit goed gaat natuurlijk!
Maar daar ga ik wel vanuit ook al heb ik veel pech gehad.
Dankjewel voor jullie lieve reacties~!

Liefs Pupke

Terug
Bovenaan