Paragnost

Aan iedereen die hierin is geinteresseerd.

Zoals ik al eerder heb geschreven zijn mijn hormonen FSH en LH te hoog zodat ik volgens de gyn met een vervroegde overgang bezig ben. Ik geloof dat dus helemaal niet. Oke, het is nu dus aangetoond dat mijn hormoonhuishouding is verstoord, maar om nu gelijk te zeggen dat het de overgang is? Naar mijn mening hebben ze er maar een naampje aangegeven en weten ze het verder ook niet.
Ik heb het er niet bij laten zitten en heb een afspraak gemaakt bij een paragnost. Vanmorgen ben ik er geweest. Weet je wat ze gelijk zei toen ze met de behandeling bezig was? "Volgens mij ben je nu zo vruchtbaar als wat." Zelf had ik dat ook al in de gaten, want mijn temp is iets verhoogd sinds gisteren en ik heb vloeibaar slijm (cervixslijm). Volgens haar is er niets met mijn eierstokken of baarmoeder aan de hand. Wel met de hypofyse, het orgaan wat dus voor FSH en LH zorgt. Verder voelt ze dat ik veel stress heb. En dat is ook niet zo gek want ik ben pas ontslagen omdat het slecht ging met het bedrijf en ik ben al heel lang bezig met onze kinderwens en als je dan te horen krijgt dat je in de overgang bent, geeft dat alleen nog maar meer stress natuurlijk.
De paragnoste gaat me nu drie keer behandelen. Na die behandelingen (waarbij ze de aandacht dus legt op de hypofyse) bespreken we met elkaar of het zinvol is geweest, of er veranderingen zijn geweest etc. en of het nodig is om door te gaan met de behandelingen.
Ik ben in ieder geval nu al helemaal opgelucht en een stuk rustiger dan voor de behandeling.
Mochten er andere belangstelling hebben... ze heeft al diverse ongewenst kinderloze stellen heel erg geholpen.

liefs Angélique

conclusie is dus volgens mij wel dat het ziekenhuis het best wel goed kan hebben toch, als die paragnost ook zegt dat er iets met je hypofyse aan de hand kan zijn.

gr sandra

Hoi Angelique,

Het moet wel een enorme opluchting voor je zijn nu je weet dat het hoogstwrsch. niet de overgang is!!!

Ik kan me voorstellen dat je daar, net als bij Mickey, enorm van schrok en dat is nog maar zacht uitgedrukt...

Wel interessant zo'n paragnost, als ik vragen mag...wat houdt zo'n behandeling precies in?

groetjes, Suus

He Angelique,

Wat goed dat je bent geweest, ik geloof ook dat het een momentopname is geweest, en dat je fsh volgende keer niet meer zo hoog is!!! Ik laat het nu even los ook omdat het niet goed is om er de hele tijd meebezig te zijn, ik ben net klaar met de hormonen en dan prikken ze binnenkort weer en ik denk zelfs dat mijn fsh dan lager is.

Ik ben het ook met Suus eens, wat houdt de behandeling in van de paragnost??

Lief dat je het hier voor ons achterlaat die belangrijke informatie ik geloof ook niet dat we in de overgang zitten, zo'n meting moeten ze zeker 4 keer achter elkaar doen, en dan pas kan je zeggen of je in de overgang zit of niet. Hoop verder dat je snel zwanger zal worden door de krachten van de paragnost!!!

liefs Mick

Het lijkt mij ook wel iets, zo'n paragnost. Heb je iets meer info over deze man/vrouw?

Wat houd de behandeling op zich in?

Acupunctuur heb ik aan de kant geschoven maar ik ben wel in voor alternatieve genezing/ hulp!

Dus als je iets meer kan vertellen, graag!

Thanx alvast!

Cynthia

Hoi meiden,

Allereerst, Sandra ben ik het niet met je eens. De gyn zei namelijk dat er iets was met mijn eierstokken omdat die te weinig oestrogeen produceren en daardoor FSH niet wordt geremd. Maar je kunt het ook van de andere kant bekijken. Er wordt wel oestrogeen aangemaakt, maar de hoeveelheid FSH is gewoon veel te hoog, met andere woorden een overwerkte hypofyse. Dit wordt volgens haar mede door stress veroorzaakt. De gyn ontkent dat het door stress kan komen.

Wat houdt nu zo'n behandeling bij een paragnost in? Ik zat op een stoel, gewoon met mijn kleren aan. Ze (Marion heet ze) begon met haar handen op mijn schouders. (Ik weet niet hebben jullie wel eens van Reiki gehoord? Ik heb zelf enkele cursussen gehad en ik vond dat de behandeling daar wel heel veel op leek.)
Ze raakt je op verschillende plaatsen aan, de schouders, bovenkant rug (daar werd het bij mij heel erg warm), op mijn hoofd, ter plaatse van de lever, de knieen en de benen (ze strijkt dan langs je benen naar beneden). Verder was ze ook veel "in de lucht bezig" zoals ze zelf zei. In feite behandelt ze dan je aura. Ze maakte trekkende bewegingen ter hoogte van mijn eierstokken. Ze kon ze heel duidelijk voelen. Ondertussen verteld ze van alles en wil ze van alles weten. Ze voelt dan iets (er komt iets bij haar binnen zeg maar) en dat zegt ze dan ook of ze heeft er een vraag over. Mijn man was ook aanwezig bij de behandeling en ondanks dat ze met mij bezig was pikte ze ook dingen van hem op. Ze vroeg op een gegeven moment hoe de verstandhouding was tussen mij en mijn ouders. Ik kan heel goed met mijn ouders overweg. Ze vroeg het vervolgens aan Erik en toen kwam zijn verhaal eruit over de scheiding van zijn ouders en dat hij nooit goed overweg kon met zijn moeder. Hij heeft zelfs enkele jaren geen contact gehad enzo. Dat had ze dus goed aangevoeld en dat was ook iets waar ik mee zat zei ze. Dat kan kloppen. Zo had ze nog wel meer dingen die we haar niet hadden verteld maar die ze op de een of andere manier te weten komt. Heel interessant vond ik het. En het voornaamste was dat ik heel rustig werd en een heel stuk opgeluchter. Ik heb er het volste vertrouwen in. Voor degene die echt willen weten waar ik naar toe ga geef ik hier even mijn email-adres. Ik wil haar gegevens niet zomaar op het net zetten.
Mijn email adres is angelique.navis@planet.nl.
Mijn volgende afspraak is volgende week woensdag, dus dan kan ik jullie misschien weer wat meer vertellen.

Liefs Angélique

Terug
Bovenaan