Paranormale beurs

Hallo allemaal.
Ik ben gister naar een paranormale beurs geweest en heb daar een consult laten doen door een helderziend medium/paragnost. Ik liep eerst langs al die kraampjes en toen sprak hij mij aan, hij zei dat ik moest oppassen met zout met jodium erin en dat ik het rustig aan moest doen. Ik vroeg hem of hij kon zien of het een jongen of meisje zou worden. Hij pakte mijn hand en aan de energie die hij voelde wist hij wat het was, en hij had het goed!!  Vorige week was ik toevallig naar een ander paranormaal begaafd vrouwtje geweest maar dat viel erg tegen.  Ze zei het geslacht verkeerd en kon mijn vragen niet echt duidelijk beantwoorden.
Maar die man op de beurs had het steeds bij het rechte eind. Hij zei ook dat de baby  8 dagen te laat geboren zou worden (dus 16 mei). Verder zei hij nog dat de baby op de vader leek en later lang en slank zou worden net  als de ouders. Over de vader zei  hij ook nog dingen die precies klopte.  
Ik heb toen nog een consult gedaan met hand- en kaartlezen, maar dat ging verder over mijzelf,  waar ik  jullie niet mee zal vervelen haha...
Ohja, mijn zus deed ook een consult en hij zei dat ze binnen 10 maanden zwanger zou zijn, terwijl ze juist twijfelde of ze wel kinderen wilde... Dus als ik op 16 mei beval gaat ze direct om een familiepak condooms haha...
Zijn er nog meer vrouwen met zulk soort paranormale ervaringen?

Groetjes Lisa22

Hoi,

Ik herken je intresse wel. Mijn schoonvader heeft een praktijk aan huis voor consulten en behandelingen. Hij is regelmatig van huis om workschops te geven om de mensen meer kennis te geven in zaken die allemaal betrekking hebben tot het paranormale.

Zelf ben ik zeer gevoelig en kan het één en ander zien.
Zelf heb ik mee mogen maken : in de nachtvan eerste en tweede kerstnacht 2004 kreeg ik te zien dat er een baby werd gebracht deze verdween in mijn lichaam. Ik hoorde mij nog zeggen tegen me zelf Ik ben zwanger. Mijn schoonvader was toen op vakantie en hem heb ik via sms verteld watik heb meegemaakt , Hij zei proficiat je bent zwanger en nu maar afwachten en een test gaan doen.
Uitgerekend mijn eisprong zou pas met oudjaar plaats vinden.Ik zelf kon het nog niet vatten en enkele weken later heb ik getest en wat denk je Zwanger.
Mijn dochtertje is nu inmiddels een half jaar. Ze hebben mij al verteld dat dit een bijzonder kind zou zijn , nu eenmaal dat ze geboren is blijkt datwel.
Er is een horoscoop gemaakt nadat ze is geboren en in deze horoscoop staan veel overeenkomsten die ik al wist voordat ze er was.
Mijn schoonvader heeft contact gemaakt voordat ze geboren is en ze heeft hem ook verteld dat ze graag dokter wil worden dit staat ook in haar horoscoop , nu maar afwachten en flink gaan sparen voor de studie! [grapje].

Zo zie je maar , heel veel dingen liggen vast voordat een ziel word geboren bepaalde dingen die je wil meemaken en afwerken in je leven, lessen die je nog wil leren.dat je dingen mag ervaren is bijzonder ook kun je in je dromen contakt  zoeken met  je baby, probeer het maar ,misschien lukt het wel. mischien lukt het niet meteen maar  proberen is de moeite waard. vaak krijg je een antwoord in een droom iets wat je meemaakt als je slaapt.
We leven in een wereld waar veel liefde nodig is , handel met je gevoel en niet met je gedachte

succes,

Monique en Isa  

Hai hai,

De beurs was dus een bijzondere ervaring voor je :)

Ik ben zelf paranormaal begaafd en help ook mensen in mijn praktijk. Zie, voel en hoor dingen en ik ben niet anders gewend van kinds af aan al. Wat mij wel irriteert is dat die meneer jou aansprak. Iemand mag jou nooit zonder eerst te vragen dingen doorgeven, tenzij je er zelf om vraagt. Ik ben zelf niet z'on voorstander van beursen omdat 90% wat er zit alleen maar geld wilt verdienen en fake is.

Het enigste wat ik je wil meegeven is, blijf altijd bij je eigen gevoel, ga niet leven naar wat anderen (paragnosten) tegen je zeggen. En bovenal alles.....GENIET GEWOON LEKKER MEIS.

Liefs,
Nephele

Een paar weken terug was ik met mijn vriendin op een openavond van haar club (medidatie en persoonlijke ontwikkeling) daar kun je de kaart laten leggen en andere
dingen.
Ik was bij een man die psychometrie doet en hij vertelde me een aantal dingen en toen ineens zei hij, heb je kinderen, ik zie twee kleine kinderen.
Ik zei dat ik twee groters en eentje van 11 manden heb, hij zei ik zie twee kleintjes, ik vertelde dat ik mijn man voor valentijn mijn spiraaltje kado gegeven heb, hij zei dat gaat lukken, er staat er eentje voor je klaar.
Hij vertelde dat ie mijn man een paar salto ´s en een spagaat zag maken, zo blij was ie.

de man lag helemaal in een deuk want zoiets had ie nog niet eerder gezien, ik vertelde dat dat typisch de beeldspraak is, die mijn man gebruikt als ie voor de klas staat(sportleraar).Ghe, grappig he.nou hopen dat ire het bij het rechte eind had!!
we zijn dapper aan het klussen.

Ik wil ook nog onderschrijven wat Nephele zegt. Ik ben zelf zeer sceptisch als het om paranormale gaven gaat, terwijl ik er zelf ook regelmatig 'last' van heb. Het komt bij mij in de familie nogal vaak voor. Mijn overgrootmoeder is de eerste van wie ik weet dat ze het had. Ze lag op sterven en iedereen dacht dat mijn opa dood was (dit was tijdens WO2, mijn opa woonde toen in Indonesië). Zij zei toen: hij zal nog 3 keer oog in oog staan met de dood, hij is nu heel ziek, maar hij komt thuis. Ze hadden toen al 3 jaar geen post meer ontvangen.
2 Oudtantes waren ook wat gevoeliger voor zaken. Ze konden soms heel verdrietig zijn en ze snapten dan zelf niet waarom of angstig of wat dan ook. Uiteindelijk bleek dan dat iemand net wasover leden of heel slecht nieuws had gekregen. Ik kwam er toen ik een jaartje of 11 was achter dat ik me soms heel bedrukt voelde zonder verklaarbare reden en dat dan een paar dagen later er iets   naars was gebeurt op dat moment met iemand die ik goed kende. Mijn broer en neef hebben hier beiden ook last van.
En eigenlijk is niemand bij ons echt gelukkig met deze gave, omdat je er vaak ook nog hypersensitief bij bent. Ik vind het ook vreselijk als mensen er echt mee te koop lopen. Het is mooi als je zoiets hebt meegekregen en je er mensen mee kunt helpen, maar ik vind dat iemand zelf naar je toe moet komen. Ik zou echt heel kwaad worden als iemand me zomaar kwam vertellen wat er op stapel zou staan. Mijn oom beweerd ook paranormaal te zijn. Hij is het echter niet. (Of misschien wel een beetje maar hij overdrijft het echt) Hij heeft mij en de rest van de fam. al zo vaak onzin verkocht. En zegt alleen maar dingen die iemand wil horen. En trekt zo een hoop kwetsbare vrouwen, die vallen voor dat soort prietpraat z'n bed in. Hij heeft ook heel wat bankrekeningen van mensen met zijn mooie 'gave' leeg geplunderd... zo te zeggen.
90% is inderdaad grote lariekoek. En met gokken kan je echt een heel eind komen als charlatan. Vaak hebben dit soort oplichters inderdaad een talent en dat is heel goed kunnen luisteren en zorgen dat ze je precies de juiste vragen stellen. Vaak gewoon een kwestie van eliminatie: Geeft iemand dit antwoord dan kan het nooit meer dat of dat zijn. Wees dus altijd heel kritisch, en luister naar jezelf en ga niet blind op de raad van een paragnost af. Ook echte helderzienden hebben het nog wel eens bij het verkeerde eind omdat ze gevoelens en visioenen verkeerd interpreteren.

groetjes,
Wietske

Hoi ,

Ik wil even reageren,
Ik ben ook niet iemand die naar een beurs gaat, vaak staan daar de mensen die niet   correct handelen , ze gaan in op je emoties en vaak wil je daar wel iets over kwijt,
Ik   vind namelijk nietv dat je altijd geld moet verdienen aan iets waar je de andere mens mee kunt helpen.
Mijn schoonvader houd al helemaal niet van een beurs, vaak zitten daar mensen die geen juiste of niet zuivere boodschappen doorkrijgen. dit kan ook beinvloed worden door negativiteit, vaak weten ze je dingen te vertellen die je graag wilt horen. en gokken ze vaak goed. Zelf ga ik ik eens in de vier weken naar een stichting die is opgezet door mijn schoonvader om andere mensen die het interessant vinden wat meer te leren . niet alleen over boodschappen maar ook over mediteren, afsluiten, aardingsoefeningen. Hoe ga ik met energie om en wat is energie eigenlijk.
Ook word er gesproken over engelen en karma, reincarnatie.
Dit is helemaal vrijblijvend.
Ik vind het altijd prettig om weer eens er naartoe te gaan, met een volle lading postitieve energie kan ik er weer eens tegen

De workshops die mijn schoonvader geeft komt tot stand omdat mensen dat zelf willen ,ze willen namelijk wat meer ervaren over deze dingen , als hij genoeg mensen heeft organiseerd hij één a twee dagen om deze mensen te helpen.

groetjes monique

Hoi ,

Ik wil even reageren,
Ik ben ook niet iemand die naar een beurs gaat, vaak staan daar de mensen die niet   correct handelen , ze gaan in op je emoties en vaak wil je daar wel iets over kwijt,
Ik   vind namelijk nietv dat je altijd geld moet verdienen aan iets waar je de andere mens mee kunt helpen.
Mijn schoonvader houd al helemaal niet van een beurs, vaak zitten daar mensen die geen juiste of niet zuivere boodschappen doorkrijgen. dit kan ook beinvloed worden door negativiteit, vaak weten ze je dingen te vertellen die je graag wilt horen. en gokken ze vaak goed. Zelf ga ik ik eens in de vier weken naar een stichting die is opgezet door mijn schoonvader om andere mensen die het interessant vinden wat meer te leren . niet alleen over boodschappen maar ook over mediteren, afsluiten, aardingsoefeningen. Hoe ga ik met energie om en wat is energie eigenlijk.
Ik vind het altijd prettig om weer eens er naartoe te gaan, met een volle lading postitieve energie kan ik er weer eens tegen

De workshops die mijn schoonvader geeft komt tot stand omdat mensen dat zelf willen ,ze willen namelijk wat meer ervaren over deze dingen , als hij genoeg mensen heeft organiseerd hij één a twee dagen om deze mensen te helpen.

groetjes monique

Hoi ,

Ik wil even reageren,

groetjes monique

Terug
Bovenaan