parasol voor op quinny

A

Anoniem

Guest
Hoi,  

Ivm de zomer die er weer aankomt wil  ik graag een parasol kopen voor op de wandelwagen. Bij Prenetal hebben ze die te kopen in erg leuke kleurtjes voor €16,-.

Maar nu vertelde de verkoopster mij dat hun eigen merk parasol niet op de quinny buzz past en  ik  daarom  de parasol van quinny zelf (€30,-) + een adapter (€6,-) erbij nodig heb.  Moet zeggen dat ik dit wel erg duur vindt voor een parasol op een wandelwagen.  

Heeft iemand van jullie ook een Quinny buzz en al een parasol gekocht?
Ben  dan nl erg benieuwd  wat voor merk parasol jullie er op hebben.

Of ben ik nu de enige die een parasol van in totaal € 36,- wel erg duur  vindt.....

Da's ook raar: een parasol van het merk zelf en dan ook nog een adapter?!

Kun je niet gewoon zo'n parasol uitproberen in de winkel?

die goedkope bedoel ik dan, he! Want 36 euro vind ik ook best veel!

hallo,

mijn zusje heeft ook een buzz en heeft idd hun parasol moeten kopen, die andere passen niet op het frame, ik vind echt belachelijk, maar ik heb het haar gevraagd en zij zei dat er helaas geen andere oppast,

groetjes susanne

HeY

Toevallig heb ik van het weekend ook een parasol voor de quinny buzz gekocht, en inderdaad 36 euro! Ik vond het ook een hele uitgave, maarjah ik heb van verschillende gehoord dat andere parasolletjes inderdaad niet passen. En dat het dan even goed gaat maar op den duur de goedkopere parosolletje kapot gaan op het bevestigingspunt. En dan is goedkoop dus duurkoop opmdat je dus een nieuw moet kopen. We hebben van het weekend al heel veel plezier van het parasolletje van de buzz gehad!

Groetjes

Wij hebben afgelopen weekend ook een parasolletje gekocht voor de quinny buzz. Inderdaad de universele pluutjes passen niet op de quinny buzz omdat die brede stangen heeft ipv ronde. Een adapter zegt me niets. Die hebben ze ons niet "aangesmeerd". We hebben dit weekend volop gebruik gemaakt van het parasolletje, zonder adapter dus. Kan iemand mij vertellen waar die dan voor nodig is? Of gebruiken we het parasolletje verkeerd?

Ik heb een roze bugaboo parasol besteld en deze kost 39,95 niet normaal he.
Heb geen idee of er een merkloze oppast (zal wel niet) en ik vind het mooi om de parasol dezelfde kleur roze te hebben als de wagen.

Groetjes Sharon

Ik heb zelf wel een quinny, maar niet de buzz. Wij hebben een parasolletje van de Hema. Dat past goed, was 10€.
Patricia

Terug
Bovenaan