Parfenac/exceem

Hoi,
OOk alles geprobeerd. Maar ik heb het eindelijk gevonden. Parfenac. Verkrijgbaar zonder recept bij de apotheek. Eindelijk is onze zoon na 6 maanden van het eczeem af. Dit wondermiddel kost slechts E 8,95 en 2 tot 3 keer per dag smeren en na 2 dagen zie je al resultaat. Succes
 
Ik heb dit middel ook al uitgeprobeerd, maar hielp bij mijn zoontje niks, ook bij mezelf niet. Dus inmiddels na vele vettige zalfjes etc. te hebben geprobeerd zit hij nu toch aan een (lichte) hormoonzalf.Dat werkt wel.
 
Mijn dochtertje heeft van de huisarts een mengseltje gekregen wat bij haar goed werkt;

29.400G FUCIDIN LEO 20MG/G CREME
300.000MG HYDROCORTISONI ACETAS MICR
0.300ML PROPYLENGLYCOLUM

Vraag me niet wat er staat, wat het is en hoe het werkt, ik weet alleen dát het werkt.
 
Ja,hehe, Lucienne, wondermiddeltje ontdekt?? Parfenac is ook bekend onder de naam Droxaryl, enne...als je gewoon eens verder terug had gekeken op dit forum had je die Parfenac-tip van mij allang kunnen zien! Dus mensen, heb je tips nodig, kijk eens wat verder terug bij eerdere berichtjes!!
 
Hallo,
Op www.kindereczeem.nl staat ook iets over parfenac.Misschien toch even interessant om te lezen!
Ik ben ook een mama van een zoontje met eczeem en na diverse zalven ook nog steeds op zoek naar de zalf die echt helpt.
 
Terug
Bovenaan