Parijs tips;graag

Hola,
Mijn ouders komen uit Colombia om Juliaan te ontmoeten,en omdat een uniek vakantie is,wil ik mijn beste doen om hun parijs te laten zien.
Hoe doe ik dat met een mutsy 4 rider?
weet iemand een goede prijs om te logeren 2 nachten?
wie heef ervaring met een baby in parijs?
is voraal druk daar,dus met een grotte kinderwagen zal niet fijn zijn! en Juliaan moet goed kunnen slapen onderweg anders woord heel lastig.daroom wil ik mijn wagen meenemen.
wie weet tips/
bedank meiden.
grt emi

ja,dat was ik aan denken maar met mijn heupen en rug pijn kan echt niet,dan houd ik geen 10 mm vol.en Juliaan moet goed kunnen slapen,anders woord geen goede reis,dan woord hij zo boos.:(.

Is een goede idee om een kinderwagen in parijs te ronlopen?om alles wat in parijs moet zien.

emi een goed en niet te duur hotel is Hotel Campanile Gare Du Nord
, vlak bij station du nord
en kan je juliaan niet in een buggy vervoeren. hebben wij ook gedaan in mallorca. je kunt de buggy wat zachter maken door er een voetenzak op te leggen. wat fijn dat je fam. komt geniet ervan meid

He, wat fijn dat je familie komt.
Vaak als wij ergens heen gaan dan ligt Micah in de kinderwagen om te slapen, we nemen dan ook de draagzak mee, als we dan ergens gaan waar de kinderwagen niet mee naar binnen kan doen we hem even in de draagzak. Als het voor mij te zwaar wordt dan draagt mijn man hem in de draagzak.

ik zou wel een draagzak meenemen,(voor in de metro, dat is de beste manier om parijs te zien, dan kun je de wagen inklappen, weet niet of hij anders makkelijk de metro ingaat!) misschien kunnen jullie afwisselen.
Wij hebben geslapen in sofitel in la defense

http://www.accorhotels.com/hotel-directory/nl/europa/frankrijk/parijs/hotel-parijs.htm,

via deze link kun je heel veel goede hotels vinden in parijs, zijn allemaal goed en verschillende prijsklasses!
Succes ermee

Terug
Bovenaan