Parkietje heet Pietje

Aha lees net onder jou kop dat jou Parkietje Pietje heet, schrijft Cynthia, leuke naam trouwens, bij Cynthia kan hij/zij niet wonen heeft twee katten, hmm dat wordt niets dan krijgt Pietje het er wel heel warm van, en dat willen we natuurlijk niet, Parkietje alias Pietje begint wel heel beroemd te worden zo op ons forum, hij zorgt voor de humor, zo houden we de humor er nog een beetje in, het is namelijk niet altijd makkelijk voor iedereen hier, als we weer een teleurstelling voor ons kiezen krijgen, en dan slikken we weer even, en zetten we onze schouders er onder en gaan we met volle moed weer door... Jij hebt Parkietje in ons midden gebracht lieve Sjanneke, ik wil je bij deze even een hart onder de riem steken dat ik vreselijk moet lachen om jou grappige verhalen over jou kapotte koekenpan en over Parkietje=Pietje. Hoop dat je je weer wat beter voelt, en als je straks met de dubbele dozes hormonen aan de slag gaat, en je hebt het er even moeilijk mee schrijf het hier lekker van je af, want we zullen er voor jou zijn....

Dit wilde ik even kwijt. have a nice weekend lady's....

lfs Mickey

Wat zijn jullie allemaal lief!!!!! Ik las je bericht mick en werd helemaal gelukkig.
Het gaat op dit moment zelfs erg goed met me. Dat komt omdat dit mijn enigste vrije week is van hormonen...........ook mjin man is enorm aan het genieten....nu kan het nog straks moet ie weer uitkijken. Pietje voelde zich enorm vereerd dat hij een beroemdheid is.
Pietje wordt wel steeds vervelender en krijgt  regelmatig een zonsverduisterning over zich heen........op dit moment zit ie vrolijk onder de doek te fluiten zo van: ik ben heel lief hoor, kom maar kijken enne ik vind jou ook lief. Maar haal je de doek eraf dan fluit ie ineens heel anders dan klinkt het maar als: hahahaha gefopt, ik ben een heel gemeen vogeltje die jou lekker gaar pesten hoor maar........

Zodadelijk gaan we lekker zwemmen en bbquen. We hebben even een dagje samen en gaan daar enorm van genieten.

Verder alles goed met jullie? Iemand alweer last van hevige hormoonaanvallen? Dan heb ik een heel lief vogeltje voor diegene zijn naam is Pietje...............

een hele dikke dankje wel tjakka knuffel
van Sjanneke

Heee Sjanneke,

Wat lekker dat je een hele week hormonenvrij bent, kan me goed voorstellen dat je heel blij bent om even geen hormonen te slikken, hoop dat je lekker genoten hebt samen met je mannetje van de warmte zwemmen en bbq... dat heeft Pietje dan wel gemist, maar Pietje zal wel heel blij zijn geweest toen jullie er weer waren...

Fijn dat je je ook zo goed voelt..

lfs Mickey

Hoi sjanneke

Pietje en jouw man hebben een weekje hormoon vrije sjanneke dat is heerlijk voor hun maar zeker voor jou.... Kan je vast wat nieuwe koekenpannen in gaan slaan een paar extra is altijd handig...
Fijn weekend met een glimlach...
Succes met de volgende periode hormonen...

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan