Aha lees net onder jou kop dat jou Parkietje Pietje heet, schrijft Cynthia, leuke naam trouwens, bij Cynthia kan hij/zij niet wonen heeft twee katten, hmm dat wordt niets dan krijgt Pietje het er wel heel warm van, en dat willen we natuurlijk niet, Parkietje alias Pietje begint wel heel beroemd te worden zo op ons forum, hij zorgt voor de humor, zo houden we de humor er nog een beetje in, het is namelijk niet altijd makkelijk voor iedereen hier, als we weer een teleurstelling voor ons kiezen krijgen, en dan slikken we weer even, en zetten we onze schouders er onder en gaan we met volle moed weer door... Jij hebt Parkietje in ons midden gebracht lieve Sjanneke, ik wil je bij deze even een hart onder de riem steken dat ik vreselijk moet lachen om jou grappige verhalen over jou kapotte koekenpan en over Parkietje=Pietje. Hoop dat je je weer wat beter voelt, en als je straks met de dubbele dozes hormonen aan de slag gaat, en je hebt het er even moeilijk mee schrijf het hier lekker van je af, want we zullen er voor jou zijn....
Dit wilde ik even kwijt. have a nice weekend lady's....
lfs Mickey