particulier verzekerd

Dat ligt ook aan je soort aanvullingen en aan de maatschappij, dus ik zou gewoon even bellen. Heb je geen vergoedingenlijst thuisgestuurd gekregen? Die krijgen wij nl elk jaar opnieuw.
 
Als je particulier verzekerd bent word alles vergoed. De rekeningen van de verloskundige worden dan rechtstreeks naar de verzekeringsmaatschappij gestuurd. Het lijkt mij wel handig om het allemaal goed na te vragen, ook i.v.m. de vergoeding voor de kraamzorg. Want dat is bij elke maatschappij weer anders. Je bent trouwens ook verpilcht je zwangerschap aan te geven bij je verzekeringsmaatschappij want je krijgt dan een kraampakket thuisgestuurd, dus bellen moet sowieso even.

Succes!!
 
Hallo,
Dit ligt natuurlijk helemaal aan wat voor soort verzekering je hebt.
En uiteraard als je het zelf wil regelen of het laat regelen door de verzekering. Wij regelen het zelf en hebben een inteken gesprek gehad met de verloskundige praktijk. En aan de hand van die gegevens wat hun vragen per dag/per uur kun je uitrekenen waar je recht op hebt. (het aantal dagen).
Succes Marianne.
 
Ligt helemaal aan je eigen risico. Ik hoorde dat de totale kosten zo tussen de 700 en 800 euro liggen. Mocht je volledig gedekt zijn, dan zul je een gedeelte daarvan zelf moeten betalen, tot je aan je eigen risico zit, de rest wordt dan helemaal vergoed. Ik heb nu heel veel geluk met mijn collegepolis, ER van 56 euro, dat is natuurlijk helemaal niks. Maar heb ook weleens 450 euro ER gehad bij een maandelijkse polis van 78 euro. Je kan het treffen of niet...
 
Terug
Bovenaan