partiele mola zwangerschap

A

Anoniem

Guest
Ik zou graag reacties van mensen willen hebben die een partiele mola zwangerschap hebben gehad.
Hoe was jullie begeiding? Hoelang duurde het voor de waarden in het bloed weer op 0 zaten. Hoe verliep een volgende zwangerschap etc.

Ik  ben twee weken geleden bevallen na een zwangerschap van bijna 18 weken. Na onderzoek van de nageboorte kwamen ze erachter dat het ging om een partiele mola zwangerschap. Vandaar mijn vragen

He meid,

Ik heb er, gelukkig, geen ervaring mee.
Wel wil ik je heel veel sterkte wensen met de verwerking, uit ervaring (helaas wel een "gewone"miskraam van een tweeling) weet ik hoe zwaar het kan zijn, neem je tijd!

Gr. Rimke

Hoi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar mijn nicht heeft wel een mola gehad...ik had er daarvoor nog nooit van gehoord.
Zij heeft 2x een miskraam gehad en bij de 2e keer kwamen ze erachter volgens mij.

Zij moest weer aan de pil, omdat ze het nog niet aan durfden, ook al waren de waarden op 0. Ze moet nu tot augustus 2009 wachten met zwanger worden.
Ondertussen houden ze haar goed in de gaten en krijgt ze medicijnen. Maar wat ik al zei, ook al zijn de waarden nu al op 0, moet ze toch wachten en als het in augustus nog goed is, mag ze weer proberen om zwanger te raken...De waarden zakken nu al wel hoor.

heftig hoor meis, het is niet zomaar iets!

Veel sterkte, ik hoop dat je wat aan mijn verhaaltje heb gehad!

Liefs Joepie

Terug
Bovenaan